سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون از کارى ترسى بدان درشو ، که خود را سخت پاییدن دشوارتر تا در نشدن در کار و ترسیدن . [نهج البلاغه]

تجربه ای متفاوت با مرورگر Opera v10.52 Build 3370 Final

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:42 عصر

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان قدرتمندترین و سریع ترین مرورگر دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera  با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از 13 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v10.52 Build 3370 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ? گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



دانلود با حجم 12.2 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

مرورگری محبوب با نام Opera 10.53 Build 3374

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:42 عصر

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ????% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ????% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. اپرا ????? بعد از چندین ماه سپری کردن در نسخه بتا بالاخره نسخه ????? خود را کامل کرد و آن را در اختیار کاربران قرار داد. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی عبارتند از:
- جدید: نسل جدید ویدگت های اپرا: ویدگت ها به صورت نرم افزار های مستقل از مرورگر اجرا خواهند شد. بدین معنی که از این پس برای استفاده از ویدگت های اپرا نیازی به باز بودن خود مرورگر نخواهد بود. در این نسخه از مزیت downlaod manager خود مرورگر برای دریافت widget ها استفاده شده است. یعنی در حالی که widget ها دانلود می شوند شما میتوانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و پس از دریافت، آن ها را نصب کنید. از دیگر تغییراتی که در ساختار ویدگت ها به وجود آمده است این است که ویدگت ها از طریق هر مرورگر دیگری قابل دریافت هستند و پس از ذخیره بر روی سیسنم شما به عنوان فایل های wgt.* ، میتوان آنها را نصب کرد. همچنین در این نسخه از مزیت downlaod manager خود مرورگر برای دریافت widget ها استفاده شده است. یعنی در حالی که widget ها دانلود می شوند شما میتوانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و پس از دریافت، آن ها را نصب کنید. همچنین امکان سفارشی کردن نصب widget ها در این نسخه وجود دارد. می توانید مشخص کنید که ویدگت ها دقیقا در کجا نصب شوند و در چه مسیر ها یی shortcut بسازند. همچنین امکان مدیریت نام کاربری و کلمه ی عبور برای هر ویدگت وجود دارد. با یک بار وارد کردن اطلاعات کاربری می توانید در مراجعات بعدی به سرعت وارد حساب کاربری خود شوید.

 - جدید: تغییر در پوسته‏ی برنامه: شاید مهمترین تغییر در این نسخه ، رابط کاربری اپرا باشد. در این نسخه نوار تب‏‏ها و نوار عنوان با یکدیگر ادغام شده‏اند و حالا فضای بیشتری به نمایش صفحات اختصاص یافته است.

 - جدید: ظاهر کاملا جدید سازگار با Windows 7 : در این نسخه سازگاری نسبتا خوبی با ویژگی‏های ویندوز ? انجام شده است. اضافه شدن لیست تماس‏های سریع به jumplist در نوار وظیفه‏ی ویندوز و همچنین امکان نمایش تب‏ها به صورت بند‏انگشتی (Thumbnail) با نگه داشتن موس بر روی آیکن اپرا در نوار وظیفه‏ی ویندوز از ویژگی‏های جدید این نسخه است

- جدید: تغییرات در رابط کاربری : بالاخره اپرایی‏ها بعد از مدت‏ها تغییرات اساسی در رابط کاربری به وجود آوردند. دیگر از این پس برای جستجو کردن دیالوگ جدید باز نمی‏شود! همین مسئله برای مدیریت کلمات عبور هم رخ داده است.

 - جدید: پشتیبانی از حالت Private Browsing : بالاخره اپرا هم به جمع مرورگرهای پشتیبانی‏کننده از این قابلیت پیوست! ولی نکته‏ی جالب نحوه‏ی استفاده از آن است که بسیار ساده است. شما در یک پنجره از مرورگر می‏توانید تب‏هایی از نوع Private داشته باشید و نیاز به تغییر در حالت مرورگر و یا بازکردن تب در پنجره‏ی جدید ندارید!

 - به روز رسانی شده: موتور جاوا اسکریپت Carakan: یکی از اصلی‏ترین تغییرات داخلی نسخه‏ی جدید ، موتور جاوا اسکریپت اپرا یعنی Carakan است که به گفته‏ی خودشان ? برابر سریعتر از موتور جاوا اسکریپت نسخه‏ی ????? می‏باشد.

 - به روز رسانی شده: موتور رندر Presto 2.5: نسخه‏ی جدید موتور رندر اپرا یعنی Presto 2.5 همراه با پشتیبانی از قابلیت‏های بیشتری از استانداردهای وب در این نسخه معرفی شده است. پشتیبانی از border-radius و CSS3 Transforms and Transitions و … نمونه‏ای از قابلیت‏های جدید هستند.



دانلود با حجم 13.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

محبوب ترین مرورگر اینترنت دنیا با نام Internet Explorer 9 Platfo

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:41 عصر

بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ???? حدود ??% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ?? به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.



دانلود با حجم 14.2 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

نرم افزار موبایل, مرورگر قدرتمند اینترنت UCWEB v7.2.1.50

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:41 عصر

قابلیت های این مرورگر سریع و کم مصرف اینترنت :
* سرعت بالای بارگذاری صفحات
* تغییر جهت آسان در محیط برنامه
* برنامه ی مدیریت دانلود مستقل
* پشتیبانی از کلید های میانبر
* پشتیبانی از سیستم Remote Switching یا RSS
* قابلیت مدیریت صفحات وب و کنترل Bookmark ها
* گذر از فیـــلتریــنگ
* امکان جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو
و …
این نرم افزار مخصوص گوشیهای سری ?? ویرایش سوم و پنجم میباشد که هم اکنون در سایت کمیاب آنلاین در دسترس شما قرار گرفته است



دانلود با حجم 888 کیلوبایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک موبایل




کلمات کلیدی :

نسخه نهایی مرورگر قدرتمند Opera 10.53 Final

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:40 عصر

امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض ویندوز XP ، ویستا و هفت میباشد می باشد و با نصب  ویندوز این برنامه نیز نصب می شود ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای internet explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب می باشد.

- در این نسخه قسمتی برای جلوگیری از سواستفاده های اینترنتی و دزدی اطلاعات قرار داده شده و کاربر با استفاده از این مرورگر دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهد بود. اضافه شدن امکان دانلود فایل های  Torrent در قسمت BitTorrent ( Torrent ها فایل هایی هستند که شما با دانلود آنها و استفاده از برنامه های مخصوص Torrent می توانید یک فیلم سینمایی را از چندین نقطه در اینترنت دانلود کنید. تقریبا حالتی مانند شبکه های p2p می باشد ) ، اضافه کردن موضوعاتی که بیشتر عملیات جستجوی شما بر روی آن ها متمرکز می باشد در منوی جستجو ، و امکانات فوق العاده دیگر که پیشنهاد میکنم این نسخه از این مرورگر قدرتمند را دانلود و مورد استفاده خود قرار دهید ، بدون شک از این مرورگر قدرتمند نهایت لذت را خواهید برد.



دانلود با حجم 36 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از ایران هیپ




کلمات کلیدی :

   1   2      >