سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]

چت و گفتگوی اینترنتی با دوستان توسط نرم افزار mIRC 6.35

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:50 عصر

اکثر شما با نرم افزار Yahoo آشنایی کامل را دارید و برای ارتباط با دوستانتان به سراغ Yahoo می روید. در اکثر کشورهای دیگر برای چت از نرم افزار mIRC که با اتصال به هزاران سرور irc استفاده می کنند.
IRC سه حرف اول کلمات Internet Relay Chat می باشد. سرعت IRC در انتقال پیام با هیچ سرور دیگری قابل مقایسه نیست. IRC یک سیستم چت چند کاربره است. جایی که مردم می توانند وارد کانال ( یا همان روم) شوند و گروهی و یا بصورت خصوصی در pm چت کنند. هزاران سرور IRC هست که هر کدام مربوط به سازمانی می شود.



دانلود با حجم 2.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از سوران




کلمات کلیدی :