سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

تبدیل تصاویر به اسلایدشوهای فلش AnvSoft Photo Flash Maker 5.23

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:4 عصر

نرم افزار فلش و کارهای خلق شده با آن همیشه جذاب بوده و کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد با این نرم افزار کارهای جالبی را خلق کند. فرمت فلش خاص برنامه فلش است اما تا به امروز نرم افزارهای زیادی در بازار ارائه شده اند که با محیطی ساده تر و قابلیتهای ساده و آماده کاربران را در تهیه فایلهای فلش یاری می کنند. ساخت بنرهای تبلیغاتی،آلبوم های تصاویر و غیره . نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker از آن دسته نرم افزارهایی است که به شما کمک می کند تا فایلهای فلش و آلبوم های زیبا از تصاویرتان در قالب فلش تهیه کنید.تا به امروز بیش از 1.200.000 کاربر در سرتا سر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند و تصاویر خودشان را بصورت اسلاید جهت انتشار در وب سایتها و وبلاگهای خودشان به کار می برند. همچنین شما می توانید از این نرم افزار جهت تهیه سی دی هدیه و آلبوم های وب برای اشتراک گذاشتن بین دیگر کاربران استفاده کنید.

افزودن عکس و موسیقی
Photo Flash Maker از فرمتهای JPG, TIFF, BMP و PNG برای تصاویر پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید فایل موسیقی با فرمت MP3 را به پس زمینه کارتان اضافه کنید. همچنین استفاده از فرمت WMA و آهنگهای صوتی تکه شده نیز برای شما مجاز است.

انتخاب الگوی فلش
یکی از قابلیتها و توانائیهای این نرم افزار داشتن یک مجموعه بسیار جامع و کامل از قالبها و الگوهای آماده است که هر کاربری را با سلیقه های مختلف راضی خواهد کرد. تنها با یک کلیک می توانید الگوی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. این مجموعه از قالبها شامل قالبهای ساده،3 بعدی،قالبهای حرفه ای،سیستم نمایش خودکار، چرخ و فلک و غیره می باشد.

صدور کار به صورت نمایش اسلایدی فلش
در نمایش تصاویر به صورت اسلاید شما هم می توانید بصورت فایل SWF آن را صادر کنید و یا به صورت فایل XML که باعث می شود شما مدیریت و پویائی بیشتری بر روی کارتان داشته باشید. سندهای XML به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری بر شخصی سازی فلش خود داشته باشید. در سفارشی سازی دینامیک علاوه بر کنترل XML الگوهای پیشرفته بسیاری ارائه شده که شما می توانید کارتان را بر اساس مشخصات وبسایتتان تنظیم کنید و تنظیماتی از قبیل اندازه،عرض،ارتفاع،رنگ،رنگ پس زمینه را انجام دهید.

به اشتراک گذاشتن
زمانی که اسلایدهای فلش شما ایجاد شد شما می توانید آنها را بر روی سیستم خود ذخیره کنید و یا در سایت خودتان و یا سایتهای مورد نظرتان انتشار د هید و با کدهای ساده HTML آنها را به نمایش درآورید. همچنین شما می توانید آنها را به عنوان سی دی هدیه از برنامه جهت رایت بر روی سی دی استخراج کنید که در اینصورت پس از کپی بر روی سی دی در زمان استفاده از سی دی به صورت اتوماتیک این آلبوم اجرا میشود.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker v5.23 :
- ایجاد گالری های تصاویر پویا
- ساخت بنرهای متحرک فلش
- ایجاد سی دی و دی وی دی های هدیه
- ایجاد گالری فلش
- ایجاد آلبوم جهت استفاده در وب
- ایجاد گالری تصاویر 3 بعدی
- دارای قالبهای پیشرفته فلش
- امکان به اشتراک گذاری آنلاین
- امکان اضافه کردن موسیقی به کارها
- امکان اضافه کردن لینک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



دانلود با حجم 18.9 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از ایران هیپ




کلمات کلیدی :