سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نشانه دوستی خدا، دوست داشتن یاد خداستو نشانه دشمنی با خدا، دشمنی با یاد کردن خداست . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]

تبدیل فرمت ppt به exe با نرم افزار PowerPoint Slide Show Convert

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:16 عصر

یکی از راه های ارائه طرح های مختلف یا مقالات و یا حتی Proposal ها استفاده از انواع اسلایدشو هایی است که امروزه به وسیله PowerPoint طراحی می شوند، چون دستان کاربر برای ارائه هرچه بهتر مطلب در این نرم افزار باز است به طبع استفاده از این ابزار رایج شده و بیشتر کاربران سعی می کنند از این نرم افزار استفاده کنند چرا که در عین دارا بودن امکانات فراوان به سادگی هم قابل استفاده بوده و هرکس حتی آن هایی هم که آشنایی کمی با رایانه ها دارند از امکانات این ابزار نهایت استفاده را ببرند. شاید یکی از مهم ترین ایراداتی که بتوان به Powerpoint گرفت نداشتن امنیت کافی بوده چرا که به راحتی می توان اسلایدشو ها را کپی کرده و با کمی تغییرات با نامی دیگر انتشار داد ؛ هرچند این کار خلاف قوانین کپی رایت است اما در هر سطحی مواردی از این دست وجود دارد اما راهی وجود دارد که بتوان یک اسلایدشو را کاملا خصوصی و شخصی کرد و آن هم تبدیل به فرمت هایی است که اصلا قابل ویرایش نیستند. برای مثل تبدیل به فرمت exe که پس از تبدیل تقریبا به هیچ وجه قابل کپی رایت نیست. PowerPoint Slide Show Converter نام نرم افزاریست که به واسطه حجم مناسب و سهولت در استفاده و البته مهم تر از همه امکان تبدیل فایل های Powerpoint به exe در میان کاربران بسیار رایج و محبوب شده است. این ابزار قابلیت تبدیل سریع و آسان فرمت ppt به exe را دارا بوده و می تواند با سرعتی بالا کار تبدیل را انجام دهد. یکی دیگر از فوایدی که در تبدیل ppt به exe حاصل می شود این است که برای نمایش اسلایدشو ها دیگر نیاز به نصب Microsoft PowerPoint نخواهد بود و در هر سیستمی به راحتی می توان اسلایدشو را به نمایش درآورد ؛ نکته مهم دیگر هم اینجاست که می توان یک سی دی اتوران از اسلایدشو ساخت طوری که پس از خواندن لوح فشرده به صورت اتوماتیک اسلایدشو به نمایش درآید. PowerPoint Slide Show Converter برای همه کاربران می تواند مفید باشد پس پیشنهاد می کنیم این ابزار ساده و کم حجم اما بسیار مفید را دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PowerPoint Slide Show Converter v3.2.1.4 :
- تبدیل فرمت ppt به exe
- سرعت بالا در تبدیل
- امکان ایمن سازی از تبدیل فرمت ها
- عدم نیاز به نصب Powerpoint بعد از تبدیل
- حجم پائین و نصب آسان و سریع
- استفاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




دانلود با حجم 8.5 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

مدیریت حرفه ای اسناد PDF با نرم افزار Foxit Phantom v2.0.0.0424

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:14 عصر

کمتر بسته نرم افزاری را می توان یافت که بتواند تمامی خواسته های کاربران را در یک بخش پاسخگو باشد. برای مثال نرم افزارهای کمی هستند که در زمینه مدیریت ، ساخت و ویرایش اسناد PDF بتوانند تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را جوابگو باشند. Adobe Acrobat Pro قادر است تا همه کارها را انجام دهد اما مهم ترین ایرادی که می توان به آن گرفت تنها حجم بالای آن و فضای زیادی است که هم از هارددیسک ، هم از پردازنده اصلی و هم از حافظه رم اشغال می کند. البته نرم افزارهای دیگری هم هستند که بتوانند به همین صورت امکانات لازم برای مدیریت حرفه ای اسناد PDF را فراهم کنند ، برای نمونه نرم افزار به نام Phantom  که محصولی از شرکت نرم افزار Foxit  است و از نرم افزارهای جدید این شرکت هم به شمار می رود قادر است تا علاوه بر ساخت اسناد کار مدیریت و نمایش آن ها را هم به سادگی فراهم سازد در حالی که حجم بسیار کمتری نسبت به نرم افزار مشابهی همچون Adobe Acrobat Pro نیز دارد.
سرعت بالا در ساخت سند PDF که قابلیت پشتیبانی از حداقل 100 فرمت در آن وجود دارد ، ویرایش مستقیم اسناد در نرم افزار و  مدیریت کاملا حرفه ای اسناد سه قابلیت مهم و کلیدی Foxit Phantom را تشکیل می دهند. واسط کاربری جذاب اما ساده که دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف نرم افزار فراهم می کند یکی از نکاتی است که هرچند ممکن زیاد به چشم نیاید اما در عمل نقش مهمی در مدیریت اسناد دارد.
جالب است که این نرم افزار تنها حدود 20 مگابایت از فضای هارددیسک را اشغال می کند درحالی که Adobe Acrobat Pro حداقل 2 گیگابایت فضا نیاز دارد البته این دلیل برتری این نرم افزار نبوده و مطمئنا محصول Adobe  در دنیای نرم افزارها کم نظیر است. Foxit Phantom همچنین قادر است تا صفحات را از طریق اسکنر به صورت مستقیم به اسناد PDF تبدیل کند . مدیریت آسان صفحات ، پرینت ساده اسناد ، سرعت بالا در اجرا و عدم محدودیت در بازگشایی سندهای PDF ، ایمن سازی اسناد از طریق گذاردن پسورد برروی آن ها و قابلیت طراحی فرم های الکترونیکی بخشی از قابلیت های محصول جدید Foxit به شمار می رود.
برای آنان که از فرمت PDF در کارهای روزانه زیاد استفاده می کنند این نرم افزار می تواند راه گشای بسیاری از کارها باشد. نسخه کامل این نرم افزار را می توانید به سادگی از آسان دانلود دریافت نموده و از مدیریتی حرفه ای اما ساده و آسان اسناد PDF خود لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit Phantom v2.0.0.0424 :
- مدیریت حرفه ای اسناد PDF
- قابلیت ساخت سند با پشتیبانی از حداقل 100 فرمت مختلف
- امکان اسکن مستقیم صفحات به PDF
- قابلیت مشاهده و پرینت اسناد
- ایمن سازی از طریق گذاردن پسورد
- امکان ویرایش مستقیم اسناد
- قابلیت طراحی فرم های الکترونیکی کامل
- سرعت بالا در نصب و اجرا
- حجم پائین نسبت به قابلیت های نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




دانلود با حجم 12.8 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

تبدیل منوهای آفیس 2010 به آفیس 2003 با Classic Menu for Office 2

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:13 عصر

با ورود نرم افزار معروف و پرکاربرد Office 2010 بازهم بعضی از کاربران با مشکلی همیشگی، یعنی محیط گرافیکی نرم افزار Office مواجه خواهند شد. در سال 2007 که آفیس 2007 وارد بازار شده بود خیلی ها به خاطر محیط گرافیکی این نرم افزار که با ظاهری کاملا متفاوت عرضه شده بود ترجیح دادند با همان آفیس 2003 به کار خود ادامه دهند ، ولی چند ماهی نگذشته بود نرم افزاری معرفی شد که منوهای Office 2007 را مانند Office 2003 میکرد و به این ترتیب مشکل اکثر کاربران حل شد. در این مطلب گروه آسان دانلود نیز قصد دارد نرم افزاری را برای کاربرانی که قصد دارند از Office 2010 استفاده می کنند، معرفی کند . این نرم افزار منوهای آفیس 2010 شما را همانند آفیس 2003 خواهد کرد و به این ترتیب شما رابط گرافیکی همانند آفیس 2003 خواهید داشت. اگر با منوهای آفیس 2010 دچار مشکل شده اید،  Classic Menu for Office 2010 بهترین گزینه برای شما می باشد. دسترسی سریع به تمام امکانات نرم افزار با این نرم افزار میسر خواهد شد و علاوه بر استفاده از امکانات ورژن جدید نرم افزار Microsoft Office از محیط گرافیکی همانند Office 2007 برخوردار خواهید بود . شاید سوالی برای شما پیش آمده باشد که آیا این نرم افزار امکانات اضافه شده در منوهای نسخه 2010 را در خود جای داده است ؟ در پاسخ سوال شما باید بگوییم که این نرم افزار تمامی امکاناتی که در نسخه 2010 به Office اضافه شده است را در منوهای خود تعبیه کرده و این طور نیست که دقیقا همان منوهای نسخه 2003 برای شما پدیدار شود. امیدواریم با دانلود این نرم افزار از آسان دانلود لذت کار کردن با آفیس 2010 برای شما دوچندان شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Classic Menu for Office 2010 v4.5:
- سازگاری با نرم افزارهای بسته نرم افزار Office مانند Word, Excel, PowerPoint, Access و Outlook 2010
- سهولت در نصب نرم افزار و بدون تنظیمات دشوار
- تغییر منوهای Office 2010 به منوهای Office 2007
- اضافه شدن تمامی امکانات جدید نسخه 2010 به منوهای تغییر یافته
- دسترسی سریع به تمامی امکانات آفیس
- امکان غیرفعال و فعال کردن آسان نرم افزار
- مفید برای استفاده در شرکت ها و سازمان برای سرعت در استفاده از نرم افزار آفیس
- حجم بسیار مناسب نرم افزار
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




دانلود با حجم 2.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

قانونی کردن آفیس ???? با استفاده از Activator For Microsoft Offi

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:13 عصر

فعال سازی سری نرم افزارهای آفیس یکی از مشکلاتی است که همه ما کم و بیش با آن آشنا هستیم. این روش که باعث می شود شما نرم افزار چند صد دلاری را به صورت رایگان استفاده کنید می تواند برای شما فوق العاده لذت بخش باشد. کمیاب آنلاین به شما کاربران عزیز لذت استفاده از نرم افزار قانونی کردن آفیس ???? را هدیه می دهد.

 



دانلود با حجم 1.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

مشاهده وویرایش فایلهای PDF توسط Foxit Reader 3.3.1

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:13 عصر

نرم افزاری که معرفی میکنم میتواند یکی از بهترین جایگزینهای برنامه Adobe Acrobat Reader باشد.با کمک این برنامه که باحجمی متوسط برای شما آماده شده است ،میتوانید به سادگی فایلهای PDF را مشاهده و مدیریت نمایید.این برنامه کم حجم و مفید تقریبا تمام امکانات برنامه Acrobat Reader را دارا میباشد و به خوبی امتحان خود را در این زمینه پس داده است. این برنامه چند قابلیت جالب دارد که برای مثال میتوانم به TextView در آن اشاره کنم.این قابلیت متن PDF شما را در صورتی که تبدیل به یک فایل Text شود به صورت پیش نمایش به شما نشان میدهد. حال شما با هر نرم افزار تبدیل PDF به Text و یا Doc که میخواهید این کار را انجام دهید ، قبل از هر اقدامی میتوانید پیش نمایش نتیجه کار را در این برنامه مشاهده نمایید.



دانلود با حجم 7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از ایران هیپ




کلمات کلیدی :

   1   2      >