سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل احمق در دهانش و دهان حکیم در دلش است . [امام عسکری علیه السلام]

ایجاد فیلم های DVD, VCD, SVCD با Aone Ultra DVD Creator 2.8.0526

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:14 عصر

Ultra DVD Creator نامی آشنا و قدرتمند و در زمینه ساخت DVD,VCD,SVCD  از فرمت هایی نرم افزاری مانند: AVI ,Divx ,XVid, MP4, MPEG, DAT, ASF, WMV, MOV, QT می باشد. می توان به جرات گفت که این نرم افزار قدرتمند  تمامی فرمت های رایج را می تواند پشتیبانی کند.به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر خواهید بود تا هر فرمتی را که دلخواه شماست انتخاب کرده و به فرمت مدنظر خود تبدل کنید.شما قادر خواهید بود فیلم هایی موجود بر روی هارد دیسک خود را با فرمت دلخواه خودتان به نمایش بگذارید و آن را ذخیره سازی کرده ،سپس بر روی CD وDVD رایت نمایید. همچنین خواهید توانست ویدیوها و فایهای دانلودی از اینترنت و یا موجود در حافظه سیستم خود را دستخوش تغییراتی کنید و آنها را آن گونه که باب میل شماست برای خود ذخیره کنید. مثلا می توانید قسمت های اضافی یا قسمتهایی که مورد پسند شما نمی باشد را از ویدیو جدا و حذف کنید بدون اینکه کوچکترین خللی در فایل ویدیویی وارد شود. پس از انجام این کار نیز خواهید توانست فایل ویرایش شده را با فرمت و کیفیت وجی دلخواه ذخیره سازی کنید و از این کار لذت ببرید.

 قالبیت های این نرم افزار :

- قابلیت ساخت DVD ، VCD ، SVCD
- قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج از جمله AVI DivX XVid MPEG WMV ASF MOV RM MP4 FLV 3GP
- قابیلت رایت نمودن فایل ایمیج BIN/CUE – VCD و SVCD بر روی ,DVD,CD
- پشتیبانی گسترده از CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RW DL, DVD+RW DL دیسکها
- قابلیت اضافه نمودن Letter Box به DVD وجی
- پشتیبانی قدرتمند از انواع DVD-Writer ها
- تغییر سایز و کیفیت وجی فایل مد نظر
- امکان پشتیبانی “Drag and Drop” از Windows Explorer
- قابلیت پشتیبانی از NTSC , PAL TV mode
- اضافه نمودن زیر نویس( Srt یا تصویری) به DVD , VCD , SVCD
- قابیلت کات کردن و جداسازی دلخواه هر قسمت از فایل تصویری
- قابلیت ایجاد CD های صوتی با کیفیت پخش بسیار بالا
- سهولت استفاده و فضای زیبای نرم افزار
- و…



دانلود با حجم 9.2 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

AV Music Morpher Gold v5.0.35 ویرایش و میکس فایل های صوتی به صور

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:13 عصر

امروزه نرم افزارهای مختلفی را می توان برای ویرایش فایل های صوتی یافت که با ابزارهای مختلفی که در اختیار کاربران قرار می دهند ویژگی ها و امتیازهای زیادی را برای ویرایش فایل ها ایجاد می کنند. این نرم افزار بیشترین مورد استفاده را در توسط کاربرانی دارند که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند و با فایل های صوتی سر و کار زیادی دارند. شرکت های مختلفی امروزه چنین نرم افزارهایی را تولید می کنند و در دسته بندی محصولات خود قرار می دهند تا از بازارهای رقابتی نرم افزار عقب نمانند.

 AV MUSIC MORPHER GOLD نام نرم افزاری می باشد که به منظور ویرایش فایل های صوتی طراحی شده است. تمرکز کاربرد این نرم افزار بر روی فایل های MP3 می باشد و ابزارهای مختلفی را می توان برای ویرایش و ایجاد تغییرات بر روی این فرمت صوتی به کار برد. همچنین می توان با استفاده از افکت های موجود در این نرم افزار و یا ساخت افکت های ساختگی بر روی فایل صوتی خود به کمک ابزارهای این نرم افزار اقدام به زیباتر شدن آهنگ خود و یا تغییر بر روی فایل های صوتی را انجام دهید. این نرم افزار یکی دیگر از محصولات شرکت audio4fun می باشد.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ویرایش فایل های صوتی

- توانایی ترکیب و Mix فایل های صوتی با یکدیگر

- قابلیت استفاده از افکت های صوتی مختلف در نرم افزار

- توانای تبدیل فرمت فایل های صوتی

- قابلیت ویرایش فایل های صوتی با فرمت WAVE

 و ... .

 



دانلود با حجم 12.9 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی ورلد




کلمات کلیدی :

ویرایش ساده فیلم ها با نرم افزار Xilisoft Movie Maker v6.0.2.031

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:13 عصر

به هم چسباندن عکس ها ، کلیپ ها و موزیک های جذاب یکی از کارهایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند و به واسطه وجود Movie Maker در ویندوز بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این ابزار برای ویرایش ساده کلیپ های تصویری که ساخته اند استفاده کنند اما شاید این ابزار موجود در سیستم عامل ویندوز که البته در نسخه های جدید ویندوز از آن خبری نیست قابلیت های زیادی نداشته باشد و می توان از جایگزین هایی نظیر Xilisoft Movie Maker  استفاده کرده که علاوه بر سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز امکانات به مراتب بیشتری هم  نسبت به همتای خود دارد. این ابزار که شاید مهم ترین خصوصیتش را بتوان در سهولت در استفاده خلاصه نمود با اکثر فرمت های رایج در زمینه های چند رسانه ای سازگاری داشته و می تواند با کنار هم قرار دادن موزیک ها ، تصاویر و کلیپ های تصویری یک ویدئو جذاب و زیبا را پدید آورد. کیفیت بالا در هنگام ذخیره سازی هم قابلیت مهمی است که امروزه برای بیشتر کاربران اهمیت فراوانی دارد ؛ قابلیت استفاده از انواعی افکت ، ویرایش ساده تصاویر ، امکان قرار دادن Watermark و قراردادن زیرنویس از جمله امکانات جانبی Xilisoft Movie Maker را تشکیل می دهند. امکان ارسال مستقیم به ایمیل یا سرویس دهنده های آنلاین هم از جمله قابلیت هایی است که برای کاربران آنلاین اهمیت زیادی دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Movie Maker v6.0.2.0310 :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- سازگاری با انواع پلیرهای قابل حمل
- نهایت کیفیت در خروجی
- امکان ویرایش ساده تصاویر و ویدئوها
- امکان استفاده از انواعی افکت
- قابلیت قراردادن زیر نویس برای فیلم ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان قرار دادن Watermark برای ویدئوها
- سازگار با نسخه های مخلتف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




دانلود با حجم 28.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

تبدیل صدای خود به جنس مخالف با AV Voice Changer Diamond v6.0.34

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:12 عصر

از جالب ترین و البته قدیمی ترین نرم افزارهایی که برای تبدیل صدا یا بهتر است تغییر صدا گفته شود در بخش نرم افزارهای رایانه وجود داشته و حالا هم پس از چند سال با قدرت بیشتری فعالیت می کند AV Voice Changer نام دارد. ابزاری بسیار کامل و جالب که توانایی تغییر صداها را به صورت آنی دارا و برای مثال کاربر برای تغییر صدای خود به آسان می تواند پس از نصب نرم افزار صدای خود را با کمی تغییر زیر و بم به صدای یک خانم تبدیل کند و یا اگر خانم است صدای خود را به صدای یک آقا تبدیل کند در حالی که شنونده به هیچ وجه متوجه تغییر صدا نخواهد شد. AV Voice Changer به واسطه این مورد که به آسان قابل استفاده و تغییر صداها بوده در دنیای سایبری معروف است چرا که علاوه بر جنبه ویرایش صدایی می تواند به عنوان ابزاری برای سرگرمی هم تبدیل شود، گاهی می توان از همین نرم افزار برای شوخی با دوستان هم استفاده کرد به طوری که دوست شنونده به هیچ وجه متوجه صدای کاربر نخواهد شد. کیفیت بالا در خروجی نرم افزار هم از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، نرم افزار طوری طراحی شده که می تواند با استفاده از انواع ورودی ها نظیر انواع میکروفون ها کار تغییر صدا را انجام دهد، نکته جالب دیگر هم امکان استفاده از این ابزار در محیط های چت و ارتباطات آنلاین است، نکته جالب اینجاست که حتی می توان از این نرم افزار  در بازی های آنلاین هم نظیر Counter Strik استفاده کرد. هفتمین نسخه از این ابزار به تازگی ارائه شده است و شما کاربران می توانید این نسخه را دریافت کرده و با توجه به اهداف خود از این ابزار بهره بگیرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Voice Changer Diamond v6.0.34:
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با انواع ورودی ها
- شفافیت بالای صدا در خروجی
- قابلیت استفاده از نرم افزار در محیط های آنلاین چت
- قابلیت استفاده از نرم افزار در بازی های آنلاین
- امکان ذخیره یا ضبط صدای خروجی
- امکان استفاده از افکت های مختلف
- وجود افکت های جدید برای پس زمینه صدای اصلی (جدید)
- قابلیت فعالسازی حالت Game Mode برای استفاده در بازی های آنلاین (جدید)
- واسط کاربری جذاب و ساده تر از قبل (جدید)
- استفاده از الگوریتمی جدید در تغییر صداها (جدید)
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



دانلود با حجم 8.5 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

ویرایشگر قدرتمند صوتی Portable FabulousMP3 2.03

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:12 عصر

برنامه  Portable FabulousMP3 2.03  یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ویرایش فایلهای صورتی mp3 و wav دارد این برنامه با در اختیار داشتین پرامترهای مخصوص و حرفه ای میتوانید فایلهای صوتی خود را به صورت ساده انجام دهید و نتیجه آن ویرایش حرافه ای میباشد تنظیم صدا بالابردن و پایین آوردن صدا در بضی از نقاط , میکس کردن صدا به همراه صدای دیگر و …. می باشد.



دانلود با حجم 4.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از ای اف دانلود




کلمات کلیدی :

   1   2      >