سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت دنیا خرد را تباه می کند و دل را از شنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]

مخفی سازی IP توسط نرم افزار Real Hide IP 3.6.3.6

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:44 عصر

شاید برای شما پیش آمده باشد که مورد حمله هکر ها قرار گرفته باشید و یا اینکه بعضی از سایت ها نیز با ایجاد محدودیت برای بعضی از کشور ها از جمله ایران مانع از دسترسی کابران این کشور ها به مطالب آن سایت می شوند. هر فرد برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. در واقع شما با استفاده از آن می توانید در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. اما گاهی اوقات همین آی پی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود زیرا تمام فعالیت های شما از طریق IP قابل پیگیری بوده و افرادی که قصد هک کردن شما را داشته باشند به راحتی می توانید از این طریق به تمامی اطلاعات موجود در کامپیوتر شما دسترسی پیدا کنند.
Real Hide IP نرم افزار امنیتی قوی که به شما اجازه پنهان کردن آدرس آی پی سیستم خود و گشت و گذار مخفیانه در دنیای اینترنت را می دهد. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلاً آنرا غیر فعال کنید. این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. آی پی هایی را که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید. شما با پنهان سازی آی پی خود از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری می نمایید و کسی نمی تواند هویت شما را مورد دستبرد قرار دهد و همچنین یک گارد امنیتی در برابر هکر ها خواهید داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP 3.6.3.6:
- قابلیت پنهان سازی آدرس IP
- گشت و گذار پنهانی در اینترنت
- حفاظت از هویت خود و متوقف کردن هکرها
- جلوگیری از ردیابی گشت و گذار شما توسط وب سایت های دیگر
- ناشناس ماندن در اینترنت و گشت و گذار مخفیانه
- حذف سریع کوکی ها، اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس
- پاک شدن کوکی ها قبلی در هنگام روشن شدن نرم افزار به طور اتوماتیک
- امکان تغییر آی پی در فواصل زمانی مختلف
- امکان عبور از تحریم های اینترنتی
- و ...



دانلود با حجم 1.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

افزایش سرعت اینترنت با نرم افزار cFosSpeed 5.12 Build 1652 Final

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:35 عصر

حتمآ اکثر شما از پایین بودن سرعت اینترنت خود رنج می برید و شاید هم تا به حال از نرم افزارها و ترفندهای مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده کرده اید که هیچ کدام از انها تغییری را در سرعت اینترنت شما ایجاد نکرده اند. برای اینکه بتوان سرعت اینترنت را افزایش داد باید انرا بهینه سازی نمود در واقع اینکار با کمک نرم افزاری که اینبار برای شما کاربران محترم سایت کمیاب انلاین آماده کرده ایم امکانپذیر میباشد. cFosSpeed 5.12 Build 1652 Final نرم افزار بسیار خوبی برای بهینه سازی سرعت اینترنت می باشد. این نرم افزار قادر است تا با دستکاری در تنظیمات مودم و نیز دستکاری در تنظیمات خود ویندوز سرعت اینترنت شما را تا حد مطلوبی افزایش دهد. این نرم افزار از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا Traffic Shaping برای بهینه سازی سرعت اینترنت استفاده می کند و با انواع مودم های Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN سازگار است. همچنین شما قادرید تا از این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت اینترنت، برای افزایش سرعت در هنگام جا به جایی اطلاعات در هنگام کپی کردن فایلها از کامپیوتر به گوشی موبایل خود استفاده کنید. این نرم افزار از محیط ساده ای برخورداراست و کار با ان بسیار اسان می باشد و شما برای افزایش سرعت نیازی ندارید تا تنظیمات خاصی را در نرم افزار انجام دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار cFosSpeed 5.12 Build 1652 Final :
- افزای سرعت اینترنت
- دستکاری در تنظیمات مودم و ویندوز
- استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا برای افزایش سرعت
- افزایش سرعت انتقال اطلاعات از کامپیوتر به گوشی های موبایل
- بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگاری با تمام ویندوز ها
- کاربرد آسان
- حجم کم
- و …



دانلود با حجم 7.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

کنترل پهنای باند اینترنت توسط نرم افزار Bandwidth Monitor 3.4 bu

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:34 عصر

توانایی کنترل پهنای باند و در واقع کنترل دانلود، کنترل شبکه، کنترل اینترنت و گزارش عملکرد اینترنت شما را داراست. نرم افزار Bandwidth Monitor 3.4 build 757 پهنای باند اینترنت (میزان دانلود و آپلود) شما را پیگیری کرده، کل اینترنت را تحت نظر قرار می دهد، کلیه اتصالات فعال شبکه ای و همچنین مقدار ترافیکی که در حال تبادل از کامپیوتر شما به اینترنت می باشد را به صورت آنی نشان می دهد. این نرم افزار اطلاعات دقیقی از شبکه های شما و کنترل پهنای باند در حال استفاده آنها نشان می دهد. این نرم افزار با تمایز از موارد مشابه، کلیه شبکه های موجود در سیستم شما به به صورت لیست شده بر اساس نام نشان می دهد و همچنین به راحتی می توانید تعیین کنید که کدام شبکه را می خواهید مورد بررسی قرار دهید. در حالی که بسیاری از ISP ها اتصال کاربران را برای استفاده بیش از حد از پهنای باند قطع می کنند، دانستن اینکه چه مقدار دانلود یا آپلود کرده اید با این برنامه اینترنت بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار :
- مونیتور کردن پهنای باند شبکه
- مونیتور کردن پهنای باند اینترنت
- نمایش میزان ترافیک مصرفی در آن واحد
- مونیتور کردن چندین کانکشن مختلف با هم و نمایش آنها
- قابلیت تهیه گزارش از ترافیک شبکه
- آنالیز کردن ترافیک شبکه
- ضبط و استخراج فعالیت کانکش های شبکه
- نیاز نداشتن به درایور اضافی
- استفاده کاربری آسان
- حجم کم نسبت به برنامه های مشابه



دانلود با حجم 1.4 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

Internet Cyclone v2.01 ابزاری برای بهینه سازی سرعت اینترنت

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:34 عصر

گاهی استفاده از سیستم عامل ویندوز و استفاده از نرم افزارهای مختلف در طی یک دوره زمانی و نصب نرم افزارهای مختلف در زمینه های گوناگون باعث می شود تا بسیاری از تنظیمات پیش فرض موجود بر روی سیستم عامل ، توسط این نرم افزارها تغییر یابد و در حالت هایی برای سازگاری با برنامه قرار گیرد. این تغییر تنظیمات در قسمت های مختلف ممکن است موجب بروز اشکلاتی نامحسوس بر روی سیستم شوند. یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است سیستم کاربران را در بر بگیرد با نصب نرم افزارهایی می باشد که در ارتباط با شبکه و اینترنت می باشند. این نرم افزارها ممکن است با ایجاد تغییراتی بر روی ویندوز و تنظمیات شبکه ای موجب کاهش کیفیت سرعت اینترنت شود. استفاده از نرم افزارهای مدیریت کننده و بهبود دهنده سرعت اینترنت که با نام هایی همچون شتاب دهنده های اینترنت معروف هستند برای این زمان ها می باشد. در واقع شتاب دهنده های اینترنت هیچ گاه سرعت اینترنت شما را افزایش نمی دهند بلکه با انجام تکنیک های نرم افزاری و بهینه سازی تنظیمات شبکه ای این ویژگی را برای کاربران سیستم ها فراهم می آورند که آن ها تا بیشترین حد ممکن از سرعت ارتباطات خود استفاده نمایند و این تغییر سرعت برای کاربران همانند افزایش آن می باشد.

 Internet Cyclone نام نرم افزاری قدرتمند برای انجام امور بهینه سازی در تنظیمات شبکه ای و اینترنت می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های نرم افزاری موجود در خود و رفع مشکلات احتمالی سیستم و همچنین بازرسی قسمت های مختلف تنظیمی این توانایی را به کاربر می دهد تا در بهینه سازی سرعت اینترنت خود تا میزان قابل توجهی موفق باشد. این نرم افزار برای تمامی کاربرانی که از خطوط مختلف اینترنتی همانند خطوط آنالگ ، ISDN ، ADSL , Wireless , و یا حتی Lan های متصل به اینترنت استفاده می کنند قابل بهره برداری می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Jordysoft می باشد.



دانلود با حجم 1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی ورلد




کلمات کلیدی :

گشت و گذار مخفیانه در اینترنت توسط Platinum Hide IP 2.1.0.2

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:34 عصر

بسیار شنیده ایم که هر روزه سیستم های بزرگ مورد حمله هکرها قرار گرفته اند و یا اینکه بعضی از سایت ها نیز با ایجاد محدودیت برای بعضی از کشور ها از جمله ایران مانع از دسترسی کابران این کشور ها به مطالب آن سایت می شوند.
نرم افزار Platinum Hide IP ابزاری قدرتمند در زمینه مخفی سازی آی پی و گشت و گذار مخفیانه در اینترنت می باشد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک آی پی های باز قابل دسترس را شناسایی کرده و به عنوان پروکسی سرور شما انتخاب می کند.
به کمک این برنامه می توانید به صورت مخفیانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. مزیت این مخفی بودن در جلوگیری از هک شدن و نیز بعضی از سایت ها که محدودیت دانلود دارند با مخفی شدن IP شما، سایت ها نمی توانند شما را شناسایی کنند و در نتیجه هر چقدر که دل تان خواست می توانید دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Platinum Hide IP 2.1.0.2:
- قابلیت پنهان سازی آدرس IP
- استفاده از آی پی مخصوص و آزاد کشور ها
- گشت و گذار پنهانی در اینترنت
- حفاظت از هویت خود و متوقف کردن هکرها
- جلوگیری از دریافت دریافت Spam و ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی از طرف سایت ها
- جلوگیری از ردیابی گشت و گذار شما توسط وب سایت های دیگر
- استفاده از سرویس ایمیل برای دادن ایمیل های ناشناس برای افراد
- و ...




دانلود با حجم 1.8 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

   1   2      >