سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]

نرم افزار آپدیت آنتی ویروس نود ?? ESET Offline Updater 2.2 updat

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:57 عصر

امروزه با وجود ویروس های فراوان رایانه ای که هر روز بر تعداد آنها عدد قابل توجهی افزوده می شود ، امنیت مهمترین مسئله است . برای فراهم آوردن این امنیت شرکت های بزرگ و معتبر نرم افزار های امنیتی بسیار مناسبی را تولید و عرضه می کنند که در این بین آنتی ویروس ها نقش پر رنگ تری دارند . در بین آنتی ویروس های فراوانی که موجود هستند و کاربران خاص خود را دارند نود ?? از محبوبترین و بهترین آنتی ویروس هاست . فایل های آپدیت آفلاین این آنتی ویروس قدرتمند را در اختیار کاربران گرامی سایت کمیاب آنلاین قرار داده ایم . با استفاده از این فایل های آپدیت می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به اینترنت آپدیت نمایید تا بتواند جدید ترین ویروس ها را نیز شناسایی کند .  این آپدیت ها برای  ورژن های ? و ? از نسخه ی اسمارت سکوریتی نود ?? می باشد .

طریقه ی آپدیت آفلاین نود ?? :
?- فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
?- پوشه ی ESET Update Taksoft را درایو C کپی کنید .
?- آنتی ویروس را باز نمایید و در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید.
?- Yes را انتخاب کنید و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
?- به قسمت Update‌ بروید و بر روی Edit کلیک کنید .
?- پوشه ای که در مرحله ی ? به درون درایو C کپی کردید را وارد کنید
?- بر روی  Add کلیک کنید ‌و سپس بر روی OK و دوباره OK کلیک کنید.
?- در قسمت Update بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.



دانلود با حجم 30.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

Spy Emergency 2010 7.0.805 ابزاری قدرتمند در زمینه نابودی برنامه

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:57 عصر

ویروس ها و نرم افزارهای مخرب جاسوسی همیشه به عنوان تهدیدی برای سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند. این نرم افزارها علاوه بر آسیب رساند به سیستم عامل ها موجب کندی کارکرد نرم افزارها و ویندوز نیز می شوند. این گونه نرم افزارها که توسط برنامه نویسان حرفه ای به منظور سوءاستفاده ازاطلاعات شخصی کاربران و یا به منظور آسیب سانی به یک سیستم عامل با اهداف مشخصی نوشته می شوند ، سالانه ضررهای مالی زیادی را برای کاربران و حتی شرکت های بزرگ نرم افزاری به بار می آورند که در بعضی از موارد موجب نابودی اعتبار بسیاری از مراکز کامپیوتری نیز می شود. به عنوان مثال می توان به این مورد اشاره نمود که در یک کامپیوتر از اطلاعات مهم تجاری و مالی یک شرکت نگهداری می شود و این سیستم به هر دلیل ممکن به یکی از برنامه های جاسوسی  آلوده شده باشد ، حال می توان تصور نمود که چه پیامد هایی را برای آن شرکت در بر خواهد داشت . حتی ممکن است با سوءاستفاده از همان اطلاعات و استفاده آن ها برعلیه آن شرکت موجب پیدایش مشکلات بزرگی همچون ورشکستگی شود. یکی سیستم سالم همانند یک انسان کاملا سالم می باشد و همان طورکه بهترین راه برای انسان حفظ سلامتی پیش از ابتلا به بیماری می باشد ، در سیستم های کامپیوتری بهترین راه پیش گیری قبل از درمان می باشد. این پیشگری امروزه به وسیله نرم افزارهای ضد جاسوسی و آنتی ویروس ها انجام می شود. نرم افزارهای متعددی برای این کار توسط بزرگترین شرکت های نرم افزاری طراحی شده اند که هر یک از آن ها دارای ویژگی خاص مربوط به خود می باشند. تعدادی از این نرم افزارها به صورت کلی و همه جانبه از سیستم مراقبت می کنند ، تعدادی دیگر تنها برای مقابله با ابزارهای جاسوسی طراحی شده اند ، تعدادی دیگر که علاوه بر حفظ و نگهداری سیستم به مدیریت آن نیز توسط کاربر نیز یاری می رسانند و ...
در این مطلب شما را با یکی از نرم افزارهایی که به منظور مقابله با برنامه های جاسوسی طراحی شده است آشنا می کنیم.
 Spy Emergency که از انتشار نگارش هفتم یا 2010 آن مدتی بیش نمی گذرد، نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و ... نیز به سیستم جلوگیری می نماید که لیست کامل برنامه های مخربی که این برنامه با آن ها به مقابله می پردازد به شرح زیر می باشد:
Spyware,Adware,Malware,Homepage hijackers,Remote administration tools,ActiveX Components,Dialers,Scumware,Keyloggers,Trojans,Data mining software,Toolbars,Tracking cookies,Browser Hijackers/BHO"s,Worms



دانلود با حجم 49.4 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از سوران




کلمات کلیدی :

از بین بردن تروجان ها توسط GridinSoft Trojan Killer 2.0.7.4

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:56 عصر

امروزه در اینترنت بسیاری از سایت های حاوی تروجان های مخرب و زیان آور باعث صدمه رساندن به کامپیوتر افراد شده، و اکثر افراد متوجه وجود چنین فایل های مخربی در سیستم خود نمی شوند.
نرم افزار Trojan Killer تمامی تروجان ها و فایل های مخربی که در سیستم و هارددیسک شما موجود هستند را پیدا کرده و به راحتی آنها را پاک می کند. این نرم افزار با گارد قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها، SPYWARE ها و ... ایستادگی می کند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها، جلوگیری از سرقت رمزهای عبور، سرعت جستجوی بسیار بالا، امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن، شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GridinSoft Trojan Killer 2.0.7.4:
- دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت
- قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها
- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای
- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی
- بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر
- سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمند
- ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند
- ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما
- ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز ?
- امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد
- شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها
- حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا
- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها
- و ...



دانلود با حجم 23.8 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

ESET NOD32 Offline Update 5173 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:56 عصر

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت کمیاب آنلاین , در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت freedownload , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5173 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5173 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ جمعه 14 خرداد 1389 ( 4 June ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.


روش بروز رسانی NOD32 و Smart Security به صورت آفلاین

    * 1- فولدر FDL ESET Offline Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
    * 2- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
    * 3- به قسمت Update‌ بروید.
    * 4- بر روی Edit کلیک کنید.
    * 5- مسیر فایلهای Update مانند C:FDL ESET Offline Update را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
    * 6- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
    * 7- برنامه بدون مشکل به روز می شود.



دانلود با حجم 31.2 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود




کلمات کلیدی :

نرم افزار آپدیت آنتی ویروس ESET NOD32 و Smart Security تا تاریخ

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 2:55 عصر

امروزه با وجود ویروس های فراوان رایانه ای که هر روز بر تعداد آنها عدد قابل توجهی افزوده می شود ، امنیت مهمترین مسئله است . برای فراهم آوردن این امنیت شرکت های بزرگ و معتبر نرم افزار های امنیتی بسیار مناسبی را تولید و عرضه می کنند که در این بین آنتی ویروس ها نقش پر رنگ تری دارند . در بین آنتی ویروس های فراوانی که موجود هستند و کاربران خاص خود را دارند نود ?? از محبوبترین و بهترین آنتی ویروس هاست . فایل های آپدیت آفلاین این آنتی ویروس قدرتمند را در اختیار کاربران گرامی سایت کمیاب انلاین قرار داده ایم . با استفاده از این فایل های آپدیت می توانید آنتی ویروس خود را بدون نیاز به اینترنت آپدیت نمایید تا بتواند جدید ترین ویروس ها را نیز شناسایی کند .  این آپدیت ها برای  ورژن های ? و ? از نسخه ی اسمارت سکوریتی نود ?? می باشد .



دانلود با حجم 31.3 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

   1   2      >