سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمت تگردد و عبرتی که مایه حفظت شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]

قدرتمندترین نرم افزار بازیابی اطلاعات GetData Recover My Files P

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:10 عصر

سال های زیادی نیست که بحث بازگردانی اطلاعات از روی هارد دیسک ها مطرح شده و نرم افزارهای متعددی هم ارائه شده اند تا کابران را قادر سازند تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. نرم افزارهایی که قادرند تا با جست و جو در هارد دیسک و با استفاده از متدهای خاصی که در زمان ساخت در آن ها تعریف شده فایل های پاک شده را پیدا کرده و کار بازیابی را انجام دهند ؛ پیشرفت این نرم افزارها آنقدر سریع بوده که امروزه تقریبا هیچ نوع حافظه ای نیست که نتوان کار بازیابی را برروی آن ها انجام داد. بی شک در میان نرم افزارهای متعددی که تا کنون ارائه شده اند و تعداد آن ها هم بسیار زیاد است نرم افزاری به نام Recover My Files که یکی از محصولات قدرتمند شرکت GetData  به شمار می رود توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه مطرح سازد. این نرم افزار آنقدر قدرت دارد که با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین تقریبا تمامی فرمت های موجود در دنیا کار بازیابی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
Recover My Files نه تنها فایل های پاک شده بلکه تمامی فایل هایی که حتی چندین بار فرمت هم شده اند را بر می گرداند و همین امر باعث افزایش محبوبیت این ابزار شده است. به طور کلی هر فایلی به هر دلیلی پاک شود می توان از این نرم افزار انتظار داشت تا آن را بازیابی کند ؛ گاهی هارد دیسک سیستم کرش می شود و یا ممکن است پارتیشن های به دلایل مختلف دچار مشکل شوند و گاهی هم فلش دیسک شخصی باعث خرابی اطلاعات خواهد شد ، این ها مواردی است که اگر از Recover My Files استفاده شود درصد بالایی از اطلاعات بازیابی خواهند شد. سازگاری با تمامی سیستم فایل ها از FAT12 تا جدیدترین نسخه از NTFS که NTFS5 نام دارد به طور کامل در این نرم افزار پشتیبانی خواهد شد. نسخه ی جدید این ابزار با تغییرات زیادی مواجه شده است ، محیط کاربری کاملا دگرگون شده و البته این دگرگونی باعث بهبود کار خواهد شد . سرعت در جست وجو و همچنین بازگردانی با افزایش چشمگیری در نسخه 4 ارائه می شود ، نوع جست و جو و مدل های مختلفی از بازیابی هم در این نسخه تعبیه شده که کمک خواهد کرد تا کاربران بهتر فایل های پاک شده را بازیابی کنند. نسخه 4 این نرم افزار که مدتی کوتاه از ارائه آن می گذرد برای اولین بار کرک شده است ، پیشنهاد می کنیم دوستانی که به هردلیلی قصد بازیابی اطلاعات خود را دارند حتما این نسخه از Recover My Files را مورد آزمایش قرار دهند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetData Recover My Files Pro v4.6.0.786 :
- واسط کاربری فوق العاده جذاب و بهینه شده در نسخه 4
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- بازیابی اطلاعات به طور کامل
- امکان بازیابی درایو های فرمت شده
- قابلیت بازگردانی از انواع حافظه های نظیر فلش دیسک ها ، هارد دیسک های سیستم
- سرعت بالا در جست و جو و همچنین بازیابی
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های موجود جهان
- پشتیبانی کامل از تمامی سیستم فایل ها
- امکان بازیابی ایمیل ها ، آرشیو ها ، اسناد متنی و ...
- بازیابی اطلاعاتی که به هر نحوی پاک شده اند
- پیش نمایش از تصاویر جست و جو شده برای بازیابی
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...




دانلود با حجم 34.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

بازیابی تصاویر حذف شده با Get Data Recover My Photos v4.2.6.1401

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:9 عصر

حتما پیش آمده که فایلی را پاک نموده اید و خواسته اید با نرم افزارهای بازیابی آن ها را برگردانید و حتما هم نام نرم افزارهای زیادی را شنیده اید. اما شرکتی که یک پیشرو در زمینه بازیابی اطلاعات  به شمار می رود شرکتی نیست جز کمپانی نرم افزار Get Data. کمپانی بسیار قدرتمندی که یکی از فعالیت هایش در زمینه ساخت نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است. از حق هم نگذریم محصولات این شرکت هم کارکرد بسیار مناسبی دارند و هم این که بسیار شناخته شده هستند. حتما نام معروفترین محصول این شرکت را که Recover My Files Data Recovery نام دارد را کاربران شنیده اند. اکثر کاربران این نرم افزار را به هر نرم افزار دیگری ترجیح می دهند، زیزا قدرت این نرم افزار را می شناسند. یکی از نرم افزارهایی که مطئمنا همه کاربران روزی به آن احتیاج پیدا می کنند، ابزاری برای بازیابی تصاویر پاک شده از روی سیستم کاربربه شمار می رود. نرم افزاری که Get Data Recover My Photos نام دارد. ابزاری قدرتمند که با استفاده از جدیدترین متد ها  برای بازیابی تصاویر و  محیط کاربری جذابی که قبلا هم از محصولات Get Data سراغ داشتیم  می تواند بهترین انتخاب برای بازگردانی تصاویر پاک شده باشد. تمامی فرمت های تصویری در این ابزار پشتیبانی شده و این قابلیت مهم در این ابزار وجود دارد که حتی تصاویر پاک شده از روی دوربین های دیجیتالی را هم به صورت کاملا اعجاب آوری بازیابی نمود. این خصوصیت برای بسیاری اهمیت فوق العاده ای دارد چرا که قبلا شاید اگر عکسی را پاک می نمودند این تصور را داشتند که دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نخواهد بود. سرعت بالایی در جست و جو و البته بازیابی تصاویر خواهد داشت.  آسان دانلود افتخار دارد که این بار هم نرم افزاری بسیار مفید را به شما کاربران عزیز هدیه می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Get Data Recover My Photos v4.2.6.1401:
- استفاده از جدیدترین متدها برای یافتن تصاویر پاک شده
- قابلیت بازیابی از روی حافظه های دوربین های دیجیتالی
- قابلیت بازیابی از روی حافظه های فلش که به Memory Stick معروف هستند
- محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال جذاب
- سرعت بالا در عمل جست و جو و بازیابی تصاویر
- شناسایی تمامی فرمت های تصاویر
- نسخه کاملا کرک شده با قابلیت ذخیره تصاویر یافت شده
- سازگار با تمامی نسخه های ارائه شده از ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



دانلود با حجم 19.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از آسان دانلود




کلمات کلیدی :

بازیابی رمزعبور نرم افزار ها با Advanced Lotus Password Recovery

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:9 عصر

شما به کمک نرم افزار Advanced Lotus Password Recovery قادر خواهید بود که رمز های عبور نرم افزار های مختلفی که به دلایل مختلفی از دست رفته اند را بازیابی و پیدا کنید . این نرم افزار با داشتن محیطی کاربر پسند و بسیار جذاب ، استفاده آسان و قدرت بالا در رمز گشایی فایل ها می تواند کمک شایانی در بازیابی رمز فایل های مختلف به شما بکند .همچنین نرم افزار Password Recovery با تمام نسخه های ویندوز سازگار می باشد . آخرین نسخه ی  این نرم افزار در سایت کمیاب آنلاین بصورت کاملا کرک شده و رایگان در اختیار شما قرار گرفته است .



دانلود با حجم 1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

بازیابی حرفه ای عکس ها با Easy Photo Recovery v2.7

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:8 عصر

EWorld Easy Photo Recovery  نام نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی عکس های از دست رفته می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این برنامه اقدام به بازیابی تصاویر عکس خود نمایند. این نرم افزار با رابط گرافیگی مناسب و امکانات متعدد به راحتی کاربران را قادر می سازد تا عکس های مورد علاقه خود را که از بین رفته است بازیابی نمایند. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت پیش نمایش عکس ها قبل از انجام عملیت بازیابی اشاره کرد. این نرم افزار از محصولات کمپانی e.World Technology می باشد.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- اجازه پیش نمایش فایل ها در برنامه قبل از شروع عملیات بازگردانی

- قابلیت جستجو در سکتورهای هارد به منظور یافتن فایل های پاک شده

- پشتیبانی از هر نوع فرمت عکس و فیلم به منظور بازگردانی

- توانایی بازیابی تصاویر بدون افت کیفیت تصویر

- پشتیبانی از ?? زبان مختلف

- دارای محیط گرافیکی و ویژگی بازگردانی فایل ها به صورت قدم به قدم

- سازگار با تمامی نسخه های مختلف Microsoft Windows

- و … .



دانلود با حجم 2.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

بازیابی اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery Software v3.7

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:8 عصر

ICare Data Recovery  نرم افزاری قدرتمند بازگردانی اطلاعات می باشد که قادر است هر نوع اطلاعات را با هر پسوندی برگرداند. دیگر نگران فایل های حذف شده تان نباشید و همه چیز را به این نرم افزار بسپارید. اسکن دقیق و پر سرعت اطلاعات حذف شده از خصوصیات بارز این برنامه می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است . با این نرم افزار خیلی راحت با چند کلیک ساده و در کوتاهترین زمان ممکن قادر خواهید بود اطلاعات حذف شده را برگردانید. شما می توانید با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند: فلش مموری ، دوربین های دیجیتالی ، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید. این اطلاعات می توانند فایل های متنی ، موسیقی ، فیلم ، تصاویر و … باشد . .

 ویژگی های کلیدی نرم افزار iCare Data Recovery Software v3.7.1 :
- برگرداندن آسان فایلهایی که به صورت اشتباه حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر پاک کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر فرمت کردن حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر نصب مجدد ویندوز حذف شده اند
- قابلیت بازیابی اطلاعاتی که بر اثر ویروسی شدن توسط آنتی ویروس حذف شده اند
- امکان بازگردانی اطلاعات پاک شده از کارت های حافظه و فلش کارت ها
- امکان ارائه لیست و پیش نمایشی از اطلاعات قابل بازگشت
- سرعت بالا در بازگردانی اطلاعات از دست رفته
- امکان جستجو در میان فایل های حذف شده
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم کم
- کاربرد آسان
- و …

 



دانلود با حجم 2.8 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

   1   2      >