سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفت هاست . [امام علی علیه السلام]

ساخت فلش های Bootable توسط FlashBoot 2.0b

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:5 عصر

دیسک بوت یا همان دیسک Startup برای هر سیستمی یک نیاز ضروری است تا در صورت نیاز کاربر بتواند سیستم را توسط آن بالا بیاورد و کارهای مورد نیاز مانند نصب سیستم عامل و … را انجام دهد .ولی این کار تنها توسط دیسکت صورت نمی گیرد. امروزه حافظه های مختلف دیگری نیز رایج شده اند که از سرعت بالایی برخوردارند . FlashDisk ها که از طریق پورت USB به سیستم شما متصل می شوند از این گروهند .FlashBoot نام نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید است که به شما امکان ساخت FlashDisk های Bootable را می دهد و از این به بعد شما میتوانید تنها با وارد کردن FlashDisk خود مشکل را حل نمایید .توانایی تبدیل دیسکت و StartUp CD Bootable به FlashDisk قابل بوت . ساخت Bootable برای تمامی سیتم عامل ها , ساخت Password Recovery Disk برای ویندوز های NT/2000/XP و … برخی از ویژگی خهای این نرم افزار مفید می باشند .

 



دانلود با حجم 28.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

دانلود نرم افزار ذخیره و استخراج مستقیم از فایل های فلش SWF Deco

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:5 عصر

کاربرد فلش در دنیای مجازی اینترنت ، همه روزه در حال افزایش است و طراحان سعی در ادغام و منبع گیری از این فلش ها را دارند.اما ذخیره ی مستقیم یک فلش از یک سایت به سادگی ممکن نیست و برخی از کاربران با یافتن لینک دانلود فلش سعی در دانلود فایل می نمایند اما ممکن است سرور سایت به شما چنین اجازه ای ندهد.امروز می خواهیم شما را با نرم افزار SWF Decompile Expert 3.0.2.202 که همانطور که از نامش پیداست برای گرفتن خروجی از فایل های فلش به کار می رود ، آشنا سازیم.این نرم افزار فوق العاده قدرتمند به صورت بارگذاری اطلاعات قادر است اطلاعات فلش را از هر فایلی بدون دانلود مستقیم ، استخراج و به شما خروجی آن را تحویل بدهید.با این کار به راحتی می توانید از هر بخش فلشی که بخواهید خروجی تهیه نمایید و از آن در طراحی های خود استفاده نمایید.لازم به ذکر است خروجی شما می تواند هر فرمتی داشته باشد ؛ برای مثال شما می توانید صوت فایل منبع خود را به عنوان خروجی با فرمت های mp3 یا wav ذخیره نمایید و یا بخش مورد نظر فلش را صورت فلش و با فرمت FLV ذخیره نمایید که تنها محدود به چند مورد نبوده و فرمت های دیگری همچون Bmp, jpg, png , pcx , text نیز در لیست خروجی گیری های این نرم افزار قرار می گیرد.امروز و در کمیاب انلاین ما نسخه ی بدون نیاز به نصب (Portable) این نرم افزار را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

 امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار SWF Decompile Expert 3.0.2.202 :
- خروجی گیری از فایل های FLA و تبدیل دوباره به فایل های فلش
- امکان جایگزین سازی عکس های به کاربرده شده در فلش مورد نظر
- قابلیت تغییر متن و تکست های به کار برده شده در فلش
- قابلیت خروجی گیری از متن ها ، فیلم ها ، فونت ها و عکس های فلش با هر فرمتی
- امکان گرفتن خروجی صوتی با فرمت های mp3,wav از فایل های فلش
- امکان خروجی گرفتن از اکشن ها و اسکریپت های به کار برده شده در ساخت فلش
- تغییر مستقیم رنگ و عکس بگراند(پس زمینه) فلش
- امکان نزدیک نمایی و دورنمایی در فایل خروجی
 - ذخیره ی کامل فلش با بهترین کیفیت
- رابط کاربری ساده و قابل درک
- طراحی گرافیکی زیبا و جذاب
- سازگار با اکثر نسخه های ویندوز
- و ...



دانلود با حجم 2.9 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از امپراطور




کلمات کلیدی :

تبدیل تصاویر به اسلایدشوهای فلش AnvSoft Photo Flash Maker 5.23

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:4 عصر

نرم افزار فلش و کارهای خلق شده با آن همیشه جذاب بوده و کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد با این نرم افزار کارهای جالبی را خلق کند. فرمت فلش خاص برنامه فلش است اما تا به امروز نرم افزارهای زیادی در بازار ارائه شده اند که با محیطی ساده تر و قابلیتهای ساده و آماده کاربران را در تهیه فایلهای فلش یاری می کنند. ساخت بنرهای تبلیغاتی،آلبوم های تصاویر و غیره . نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker از آن دسته نرم افزارهایی است که به شما کمک می کند تا فایلهای فلش و آلبوم های زیبا از تصاویرتان در قالب فلش تهیه کنید.تا به امروز بیش از 1.200.000 کاربر در سرتا سر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند و تصاویر خودشان را بصورت اسلاید جهت انتشار در وب سایتها و وبلاگهای خودشان به کار می برند. همچنین شما می توانید از این نرم افزار جهت تهیه سی دی هدیه و آلبوم های وب برای اشتراک گذاشتن بین دیگر کاربران استفاده کنید.

افزودن عکس و موسیقی
Photo Flash Maker از فرمتهای JPG, TIFF, BMP و PNG برای تصاویر پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید فایل موسیقی با فرمت MP3 را به پس زمینه کارتان اضافه کنید. همچنین استفاده از فرمت WMA و آهنگهای صوتی تکه شده نیز برای شما مجاز است.

انتخاب الگوی فلش
یکی از قابلیتها و توانائیهای این نرم افزار داشتن یک مجموعه بسیار جامع و کامل از قالبها و الگوهای آماده است که هر کاربری را با سلیقه های مختلف راضی خواهد کرد. تنها با یک کلیک می توانید الگوی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. این مجموعه از قالبها شامل قالبهای ساده،3 بعدی،قالبهای حرفه ای،سیستم نمایش خودکار، چرخ و فلک و غیره می باشد.

صدور کار به صورت نمایش اسلایدی فلش
در نمایش تصاویر به صورت اسلاید شما هم می توانید بصورت فایل SWF آن را صادر کنید و یا به صورت فایل XML که باعث می شود شما مدیریت و پویائی بیشتری بر روی کارتان داشته باشید. سندهای XML به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری بر شخصی سازی فلش خود داشته باشید. در سفارشی سازی دینامیک علاوه بر کنترل XML الگوهای پیشرفته بسیاری ارائه شده که شما می توانید کارتان را بر اساس مشخصات وبسایتتان تنظیم کنید و تنظیماتی از قبیل اندازه،عرض،ارتفاع،رنگ،رنگ پس زمینه را انجام دهید.

به اشتراک گذاشتن
زمانی که اسلایدهای فلش شما ایجاد شد شما می توانید آنها را بر روی سیستم خود ذخیره کنید و یا در سایت خودتان و یا سایتهای مورد نظرتان انتشار د هید و با کدهای ساده HTML آنها را به نمایش درآورید. همچنین شما می توانید آنها را به عنوان سی دی هدیه از برنامه جهت رایت بر روی سی دی استخراج کنید که در اینصورت پس از کپی بر روی سی دی در زمان استفاده از سی دی به صورت اتوماتیک این آلبوم اجرا میشود.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker v5.23 :
- ایجاد گالری های تصاویر پویا
- ساخت بنرهای متحرک فلش
- ایجاد سی دی و دی وی دی های هدیه
- ایجاد گالری فلش
- ایجاد آلبوم جهت استفاده در وب
- ایجاد گالری تصاویر 3 بعدی
- دارای قالبهای پیشرفته فلش
- امکان به اشتراک گذاری آنلاین
- امکان اضافه کردن موسیقی به کارها
- امکان اضافه کردن لینک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



دانلود با حجم 18.9 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از ایران هیپ




کلمات کلیدی :

تصویر برداری از صفحه دسکتاپ با I Screen Recorder v8.0.0.2121

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:1 عصر

نرم افزار I Screen Recorder قادر است با کیفیت فوق العاده بالا و سرعت دریافت اطلاعات عالی از صفحه ی دسکتاپ شما فیلم تهیه و آن را با فرمت دلخواه و مورد نیاز شما ذخیره نماید. شما می توانید با ضبط و میکس صدای خود روی ویدئوی حاضر آن را به یک فیلم آموزشی حرفه ای تبدیل نمایید.
این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید.این قابلیت زمانی که شما می خواهید یک عمل ساده را به طرف مقابل خود آموزش و انتقال دهید بسیار کارایی دارد و نیازی به تهیه ی فیلم های حجیم نیست.این نرم افزار همچنین قابلیت کپچر و ضبظ از وب کم ها و کارت تی وی ها را نیز داراست و شما قادرید به راحتی و با کیفیت و فرمت دلخواه فیلم های خود را از این موارد ضبط و از آنها استفاده نمایید ؛ لازم به ذکر است در ضبط از کارت تی وی ها این نرم افزار صدای موجود را بنا به ضرورت ، ضبط می نماید که در صورت غیر فعال کردن این گزینه در نرم افزار ، صوت آن ضبط نخواهد شد.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار I Screen Recorder v8.0.0.2121:
- امکان ضبط و تهیه ی فیلم از مانیتور
- امکان گرفتن عکس از صفحه ی مانیتور با فرمت های JPG,BMP
- امکان ضبط فیلم از وب کم و تی وی کارت ها
- قابلیت ضبط صوت پخشی در هنگام ضبط ویدئو از هر وسیله ای
- قابلیت تعیین فرمت و کیفیت فیلم و تصاویر ضبط
- دارای ویرایشگر جالب و قدرتمند ویدئو که در حین فیلم برداری قابل استفاده است
- دارای دکمه های کلیدی برای دسترسی سریع و آسان به بخشهای مختلف نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت فایل های AVI
- قابلیت تنظیم اندازه فایل خروجی ویدیو
- تغییرات جالب در فیلم برداری همانند تغییر اندازه ، برش ، چرخش و تنظیم کردن رنگ ها
- رابط کاربری ساده ، زیبا و قابل فهم برای تمام کاربران
- سازگاری با اکثر نسخه های مختلف ویندوز
- و …



دانلود با حجم 2.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

SWF Decompiler Magic 5.2.1.2101 - نرم افزار تجزیه کننده فایل های

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 12:58 عصر

نرم افزار SWF Decompiler Magic یک نرم افزار فلش برای برنامه نویسان فلش است که نیاز دارند محتویات فایل های فلش را تجزیه کنند. بله نرم افزار SWF Decompiler تجزیه کننده فایل های فلش است. این نرم افزار یک ویرایشگر فایل های SWF است که می تواند تصاویر, صداها, فریم ها, فونت ها, متن ها , دکمه ها , اسپریت ها و اشکال را از یک فایل فلش خروجی بگیرد تا شما بتوانید آنها را در محیط نرم افزار Adobe Flash استفاده کنید و با فرمت .FLA ذخیره کنید. از دانلود رایگان لذت ببرید.

مشخصات نرم افزار SWF Decompiler Magic 5.2.1.2101

    * خروج محتویات فایل های فلش برای احیای دوباره آنها توسط فرمت .FLA
    * خروجی گرفتن فایل های صوتی و تصویری از فایل های فلش
    * استخراج متن, اشکال, دکمه ها, تصاویر, فونت و فریم ها از فایل فلش
    * خروجی گرفتن اسکریپت ها و اکشن اسکریپتها از فایل فلش
    * قابلیت جابجایی اجزا در فایل های فلش
    * قابلیت تبدیل فایل فلش به فایل اجرایی و بالاعکس
    * قابلیت نمایش تمام جزئیات فایل فلش و پخش فایل فلش



دانلود با حجم 2.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود




کلمات کلیدی :

   1   2      >