سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

تغییر ساز گروهی عکس ها با نرم افزار Batch Picture Resizer 3.2

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:58 عصر

امروزه کاربرد نرم افزارهای کوچک  گرافیکی در جامعه بسیار زیاد شده است معمولا این نرم افزارها داری حجم بسیار کمی هستند و از محیط ساده ای برخوردارند به طوری که که کار با انها برای همه افراد اسان است این درحالی است که همه نمی توانند با نرم افزاهای پیشرفته گرافیکی مانند فتوشاپ کار کنند که این عامل سبب شده تا این نرم افزارهای کوچک از طرفدارن بسیار زیادی برخوردار باشند. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت کمیاب انلاین آماده کرده ایم که با کمک ان میتوانید به سایز عکسهای خود را تغییر دهید. Batch Picture Resizer 3.2 نرم افزاری است که به شما در تغییر سایز عکسهای دلخواهتان کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این نرم افزار از حجم و محیط ساده ای برخودار بوده که شما قادرید با وارد کردن سایز دلخواه خود سایز عکس مورد نظرتان را تغییر دهید. کاربرد بسیار خوب این نرم افزار برای تغییر سایز دسته جمعی عکس هاست که شما با استفاده از این قابلیت میی توانید تعداد بسیار زیادی عکس را با سایز یکیسان و فرمت دلخواه تغییر دهید. همچنین این نرم افزار از فرمت های مختلف گرافیکی شامل JPG, BMP, RAW, TIFF, GIF, PNG, PCX, TGA پشتیبانی می کند و شما قادرید عکسهایی را که با چنین فرمتهایی هستند را وارد نرم افزار کنید و پس از تغییر سایز مجددا در هر کدام از این فرمتهای ذخیره نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Batch Picture Resizer 3.2 :

- تغییر سایز اسان عکس ها
- امکان تغییر سایز تعداد بسیار زیادی عکس با هم
- پشتیبانی از اکثر فرمتهای گرافیکی
- بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگاری با تمام ویندوز ها
- کاربرد آسان
- حجم کم
- و …



دانلود با حجم 3.5 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

ساخت کارت پستال های حرفه ای با AMS Greeting Card Studio v1.92

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:58 عصر

نرم افزار AMS Greeting Card محصول شرکت AMS است. این نرم افزار جهت ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون: تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و … طراحی شده است و امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. برنامه ای فوق العاده برای تبدیل عکس های خانوادگی به کارت پستال با کیفیت بالا و اضافه نمودن متن به آن است. این نرم افزار دارای ابزار کاملا گرافیکی استکه کاربران با چند کلیک به آن ها دسترسی خواهند داشت. در این نرم افزار مدل های بسیار زیادی از حاشیه، قاب ها و متن های متنوع برای قرار دادن بر روی عکس های مختلف و با توجه به موضوع عکس ها موجود است. حتی تعداد زیادی clip art و تصاویر بکگراند را همراه دارد تا نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود. AMS Greeting Card می تواند تمامی کاغذهای مخصوص کارتهای تبریک را پشتیبانی کند. به وسیله این نرم افزار دیگر کاربران برای طراحی کارت های خود نیاز به داشتن دانش طراحی و کار با نرم افزارهای مختلف طراحی نداشته و می توانند کارت های مورد نظر خود را به راحتی و با استفاده از قالب های آماده موجود در نرم افزار طراحی نمایند.

 



دانلود با حجم 11.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

تعویض چهره و بدن با CoolwareMax Face Off Max 3.1.2.8

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:57 عصر

آیا شما دوست دارید عکس چهره خود را بر روی بدن یک ورزشکار و یا هنرپیشه معروف قرار دهید.
نرم افزار Face Off Max ابزاری قدرتمند در زمینه مونتاژ عکس و قرار دادن تصاویر مختلف از صورت ها بر روی بدن دیگر افراد می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و با کمترین کلیک صورت عکس دلخواه خود را با یک عکس دیگر تغییر دهید و چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. این نرم افزار عکس های آماده ای از افراد مشهور را نیز به عنوان نمونه در خود جای داده است که شما می توانید به راحتی چهره خود را بر روی بدن آنها قرار داده و عکس های شگفت انگیزی بسازید.

قابلیت هاى کلیدى نرم افزار CoolwareMax Face Off Max:
- قابلیت مونتاژ آسان تصاویر
- دارای قالب های زیبا
- توانایی به اشتراک گذاری آسان تصاویر در ایمیل ،فیس بوک و ...
- قابلیت دانلود صدها تمپلیت آماده از وب سایت برنامه
- قابلیت استفاده آسان
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه
- و ...




دانلود با حجم 5.8 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

ساخت حرفه ای آیکونهای زیبا با Axialis IconWorkshop 6.52

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:56 عصر

آیکن ها نشان دهنده موضوع کاری یک نرم افزار و محتوای آن ها می باشد. امروزه هر نرم افزار و هر برنامه در سیستم عامل ها دارای یک آیکن می باشند تا بدین وسیله کاربرانی که قصد کار با این نرم افزارها را دارند از موضوع آن ها مطلع باشند و به صورت منظم قادر به دسته بندی و مرتب سازی میانبرها نمایند. آیکن ها دارای فرمت مربوط به خود می باشند که این فرمت ICO می باشد و در واقع یک فرمت تصویری می باشد. آیکن ها به وسیله نرم افزارهای مخصوصی که به منظور طراحی این نوع فرمت ها ساخته شده اند ایجاد می شوند.

IconWorkshop نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی آیکن های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قدر خواهند بود تا ایکن های مختلف با طرح های دلخواه خود و به منظور رفع نیازهای مختلف خود همانند طراحی آیکن برای نرم افزارهای نوشته شده توسط خود بر طرف سازند. این نرم افزار از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت ساخت آیکن با کیفیت بالا برای سیستم عامل های Windows®, Mac OS®, Unix ، قابلیت ساخت و ویرایش آیکن ها با استفاده از عکس ها ، توانایی استفاده به صورت پلاگین در برنامه Visual Studio® ???? and 2008  ، پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا  با قابلیت فشرده سازی فایل های PNG ، دارای ابزار مبدیل برای تبدیل آیکن های سیستم عامل های MAC  و ویندوز به یکدیگر ، قابلیت ساخت آیکن به صورت خودکار تنها با ارائه یک عکس به برنامه ، دارای ابزار ویرایش آیکن حرفه ای و … اشاره نمود . این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Axialis Software می باشد.

 



دانلود با حجم 31.3 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

ساخت تصاویر پیکسلی به آسانی ویرایش برداری توسط MediaChance Real-

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:55 عصر

Real-DRAW Pro یک بسته نرم افزاری کاملا" نو و تازه که برای انجام کارهای گرافیکی به شما دید می دهد و از این حیث با دیگر بسته های نرم افزاری تفاوت دارد. طراحی وب به صورت حرفه ای یا کار های گرافیکی مربوط به فایل های تصویری با استفاده از تصاویر ساده، علامت ها و نشانه ها و هر چیزی که در ساخت صفحات وب به کار می رود. این نرم افزار به راحتی قادر است که در حالت دو و سه بعدی بردار ها را ترکیب کند همچنین قابلیت تبدیل فایل های ویدئویی به تصویری را دارا می باشد. این بسته نرم افزاری به شما امکانات قدرتمندی می دهد و نیاز شما را به استفاده همزمان از چند بسته نرم افزاری رفع می نماید.

شما می توانید:
- طراحی با استفاده از بردار ها و ابزارهای دو بعدی در محیط سه بعدی
- رنگ پاشی روی تصاویر
- طراحی صفحات وب
- طراحی نقاشی های هنری
- شبیه سازی و نمایش تصاویر به صورت واقعی
- محیط کار سه بعدی و کلون تصاویر
- و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار MediaChance Real-DRAW Pro 5.2.4:
- ویرایش برداری: اولین قابلیت این است که هر چیزی را که به کمک آن تولید کرده اید می توانید همیشه ویرایش کنید، شکل ها را تغییر داده، دسته بندی کنید، همه را در یک صفحه نمایش دهید، تغییر سایز دهید و حتی پوشش و حواشی آن ها را ویرایش کنید. هر شی ویژگی های قابل تغییر دارد از جمله رنگ، الگو، پس زمینه، سایه روشن، پوشش های روی آن، شفافیت، افکت های سه بعدی چند گانه، اریب کردن، سایه انداختن، تار کردن بخشی از تصویر و ...
- ویرایش در حالت Bitmap: بر خلاف ویرایش در حالت معمولی می توانید به صورت مستقیم بر اشکال رنگ پاشیده و در حالت سه بعدی کار کنید، از انواع قلم ها یا از تصاویر ویژه برای کار استفاده نموده، بر روی پرده برنامه نقاشی کنید، به صفحه ضربه زده و تکان دهید یا با استفاده از اشکال بر روی پروژه افکت ایجاد کنید که این قابلیت در نرم افزار های دیگر یافت نمی شود.
- افکت های سه بعدی: طراحی انواع افکت ها برای اشیا یا حالت Bitmap جهت کار در حالت سه بعدی. شما همچنین می توانید تصاویر دو بعدی را از روی اشکال سه بعدی با اجرای نورپردازی متنوع و تغییر پوشش های آنها، استخراج کنید. برای نمونه، Real-DRAW PRO به سادگی می تواند یک الگوی متالیک تولید نماید که یکی از بزرگترین مشکلات نرم افزار های مشابه می باشد.
- برش و طراحی صفحات وب HTML: این نرم افزار هر افکت زیبا، متن یا لینک را می تواند در صفحات گرافیکی مربوط به وب جاسازی کند. HTML Slicer یک بسته پیشرفته جهت طراحی صفحات وب به شما ارائه می کند بدون اینکه مجبور باشید فهرست مربوط به HTML تهیه کنید یا کار های سخت مربوط به ویرایش صفحات وب را انجام دهید.
- جعبه ابزار بر اساس نمونه: ترکیب ابزار های Real-DRAW به شما این امکان را می دهد که بر اساس روش نمونه طراحی کنید و شبیه سازی سه بعدی، کار با رنگ (رنگ پاش) و کنترل تمام قسمت ها از دیگر توانایی های آن می باشد.
- تولید گرافیک های مالتی مدیا: با Real-DRAW می توانید یک صفحه الگو (طرح) به صورت کامل و با تمام جزئیات مربوط به آن را طراحی کنید، سپس طرح ساخته شده را می توانید در ساخت برنامه های مالتی مدیا استفاده کنید یا در یکی از فرمت های HTML، XML، Java، Java به کار برید یا یک صفحه کامل وب با استفاده از (Cascading Style Sheets (CSS تولید کنید.
- ویرایشگر SVG: همچنین Real-DRAW با استفاده از ویرایشگر SVG شما را قادر می سازد با فرمت XML کار کنید، فایل های مربوطه را با تغییراتی از قبیل تغییر رنگ، تغییر قالب و کنترل شفافیت آن ها ویرایش کنید.
- ساخت تصاویر با سایز بزرگ ( Mega Render): این قسمت به شما این امکان را داده که در صورت نیاز تصاویری با سایز خیلی بزرگ را طراحی کنید. البته این قسمت تنها سایز را تغییر نمی دهد بلکه کلیه جزییات مربوط به قالب را نیز پشتیبانی می کند.
- انتقال به Adobe Photoshop: کار های انجام شده با Real-DRAW را می توانید با حفظ تمام جزییات به نرم افزار Adobe Photoshop منتقل نمائید بدون این که از جزئیات کم شود یا الگو ها به هم بریزد.
- و ...



دانلود با حجم 32.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از  پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

   1   2      >