سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]

بازیابی پسورد گوگل تالک توسط Google Talk Password Recovery 1.10.

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:7 عصر

نرم افزار Google Talk شما را قادر می‌سازد که با دوستانتان صحبت کنید یا به رایگان پیام فوری برایشان بفرستید. توسط این نرم افزار وارد دنیای چت گوگل می شوید و این مسنجر امکان برقراری ارتباط به صورت متنی و صوتی را برای شما فراهم می کند. اما گاهی ممکن است رمز عبور این نرم افزار را فراموش کنید که نرم افزار Google Talk Password Recovery به شما در پیدا کردن رمز عبور کمک می کند.
نرم افزار Google Talk Password Recovery ابزاری قدرتمند در زمینه جست وجو و کشف رمزهای Google Talk ذخیره شده در کامپیوتر تنها با کلیک یک دکمه می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزار گوگل تالک را بازیابی نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Talk Password Recovery 1.10.02.08:
- پشتیبانی از تمام ورژن های Google Talk
- قابلیت بازیابی پسورد چندین پروفایل
- امکان کشف رمز گوگل تالک
- امکان کدبرداری گوگل تالک
- ریپر پسورد گوگل تالک
- پشتیبانی از پسوردهای پروکسی سرور
- پشتیبانی از پروتکل Jabber
- ذخیره اتوماتیک اطلاعات اکانت
- و ...



دانلود با حجم 469 کیلوبایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

GetData Recover My Photos 4.2.6.1401 - نرم افزار بازیابی تصاویر

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:7 عصر

برنامه ای که سایت دانلود رایگان نرم افزار معرفی کرده امکان بازیابی تصاویر Picture حتی از روی حافظه دوربین دیجیتال را تنها با وصل کردن آن به کامپیوتر امکان پذیر میسازد. این نرم افزار حتی قادر است عکس های فرمت شده و پاک شده از روی Flash, Memory Stick, Smart Media و هر حافظه قابل حمل و یا هارد دیسک را بازیابی کند.
بحث بازگردانی فایل های یا همان Recovery در دهه اخیر اوج گرفته است و شرکت های مختلفی برای تهیه نرم افزار های بهتر اقدام نموده اند. به جرات می توان گفت شرکت GetData در این زمینه بسیار فعال ظاهر گشته و با ارایه دادن نرم افزار های فوق العاده قدرتمند برای بازگردانی اختصاصی انواع فایل ها و حتی ایمیل ها بسیار قدرتمند عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم نرم افزار Recover My Photos را که آخرین نسخه منتشر شده این نرم افزار از طرف شرکت GetData می باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست برای بازگردانی فایل های عکس کاربرد دارد و به راحتی میتواند تصاویر دیجیتال را بازگردانی نماید. شاید این پرسش مطرح گردد که این نرم افزار چطور این کار را می کند که در حالت عادی قابل انجام نیست؛ وقتی شما فایلی را حذف می کنید این فایل هنوز بر روی حافظه شماست تنها آدرس دسترسی به آن پاک شده است.
این نرم افزار بازیابی تصاویر دیجیتال از دوربین دیجیتال با رجوع و بررسی اطلاعات موجود در حافظه شما تشخیص می دهد که عکس در حالت اولیه خود به چه صورت بوده ولی برخی از فایل ها به دلیل ذخیره دوباره فایل های دیگر به کلی حذف می گردند و به این دلیل قابل بازیابی نمی باشند. شرکت GetData نیز به دلیل اینکه هر نوع فایل المانهای خاصی دارد با نرم افزار های مختلف برای بررسی فایل خاص خود اقدام کرده که احتمال بازگردارنی را چند برابر می کند.

این نرم افزار بازیابی تصویر بسیار ساده و قابل درک برای هر کاربر عادی طراحی گشته است و شما می توانید با انتخاب درایوری که فایل آن را حذف نموده اید نرم افزار را برای یافتن فایل مورد نظر راهنمایی کنید. البته شما همچنین قادر خواهید بود تا با دادن اطلاعاتی بیشتر در مورد عکس خود همانند سایز و اندازه و فرمت عکس نرم افزار را بیشتر به نتیجه ی مورد نیاز نزدیک گردانید. البته این نرم افزار بازیابی اطلاعات تصویر قادر است بدون این اطلاعات نیز تمام عکس های قابل بازیابی را به شما نشان دهد و از بین فایل ها، فایل مورد نظر خود را انتخاب و بازگردانی نمایید. از ویژگی های جدید اضافه شده به این نرم افزار می توان به قابلیت بازگردانی عکس های پاک شده از روی فلش مموری ها و حافظه های حمل شونده اشاره نمود که کاربرد این نرم افزار را بیش از پیش بیشتر کرده است. با این نرم افزار به راحتی خواهید توانست تمام عکس های قابل بازیابی را بازگردانی و دیگر نگران از دست رفتن تصاویر خود بعد از پاک شدن نباشید.
    * قابلیت بازیابی از روی دوربین های دیجیتالی، فلش مموری ها و حافظه های قابل حمل و هارد
    * سرعت جستجوی بسیار بالا و بازگردانی سریع با تشخیص المانهای خاص
    * قابلیت تعیین فرمت، سایز و اندازه ی عکس مورد نظر برای جستجوی سریع تر
    * رابط کاربری جذاب و زیبا در عین حال قابل درک برای تمام کاربران
    * سرعت اجرا و پاسخگویی به فرامین
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز




دانلود با حجم 19.7 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود




کلمات کلیدی :

مجموعه نرم افزارهای بازیابی پسورد فایل ها Portable Passware Pass

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:7 عصر

تا به حال برایتان اتفاق افتاده که نرم افزار و یا فایلی را در اختیار داشته باشید ولی به دلیل فراموش کردن نام رمز عبور یا پسورد آن نتوانید فایل را اجرا کنید و در این مواقع نیازمند راهکاری باشید که بتوانید رمز عبور فایل را پیدا کرده و بتوانید از آن فایل استفاده کنید. در این مواقع داشتن نرم افزاری برای بازیابی پسورد اینگونه فایل ها ضروری است.

نرم افزار Password Recovery Kit Enterprise 9.7 build 1572 Portable پسورد فایلها را با جایگذاری و تست پسورد بر اساس الگویی که برای آن تعریف می کنید بدست می آورد و ممکن این کار مدت زیادی طول بکشد و یا حتی موفقیت آمیز نباشد. بهتر است در هنگام نصب این برنامه آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید چون آنتی ویروسها به بعضی از فایلهای این برنامه اشکال وارد می کنند.

Passware Kit نرم افزاری بسیار قدرتمند می باشد که برای بازیابی پسورد فایل های برنامه های مختلف ساخته شده است. این نرم افزار از ?? بخش مختلف برای بازیابی پسورد فایل ها تشکیل شده است که کاربران را از استفاده از دیگر برنامه های بازیابی پسورد کاملا بی نیاز می کند.

قابلیت های این نرم افزار :
- توانایی بازیابی پسورد فایل هایی که با برنامه های مختلف مایکروسافت آفیس ایجاد شده اند. مانند :  Access, Excel, Outlook, Word, PowerPoint .
- توانایی عوض کردن پسورد Administrator ویندوز های ???? / XP / 2000 / NT.
- بازیابی پسورد فایل های EFS-encrypted در درایوهای با فرمت NTFS
-  Reset کردن پسورد در MS SQL master .
- بازیابی پسورد فایل هایی که در Excel, Word, Windows XP/2000/NT, QuickBooks, Access, FileMaker, Outlook, Outlook Express, Exchange, WinZip, PKZip, ZIP, WinRAR, Network Connections, SQL, BestCrypt, OneNote, PowerPoint, VBA Visual Basic modules, 1-2-3, Internet Explorer, EFS – Encrypted File System, Acrobat, Quicken, Lotus 1-2-3, Lotus Notes, Lotus Organizer, Lotus WordPro, Quattro Pro, Backup, Project, MYOB, Paradox, ACT!, Mail, Schedule+,  Money, WordPerfect, WordPro و … ایجاد شده اند.
و …



دانلود با حجم 42.3 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

بازیابی فایل های پاک شده توسط Easy FAT File Undelete 2.5

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:6 عصر

ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعات برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است حال چه می کنید؟
نرم افزار Easy FAT File Undelete ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های پاک شده و فولدرهایی که به طور کامل از سطل آشغال نیز پاک شده و یا دیسک کاملاً فرمت شده می باشد. این برنامه دیسک را آنالیز می کند و فایل پاک شده انتخابی را بازیابی می کند. این نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده داخل سطل و یا فایل های دیگری که به هر نحوی از روی سیستم در پارتیشن های (32 , 16) FAT پاک شده است را بازیابی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy FAT File Undelete 2.5:
- استفاده از الگوریتم های خاص جهت بازیابی تصاویر گرفته شده توسط دوربین های Canon, Nikon, Olympus, Sony, Samsung, Epson, Fuji, Hasselblad, Kodak, Mamiya, Minolta, Pentax, Sigma, Sony
- پشتیبانی از نام، سایز، تاریخ و ... فایل
- بازیابی اطلاعات پاک شده از سطل اشغال
- دارای موتور جستجوی پیشرفته
- پشتیبانی از سیستم فایل FAT32 و FAT16
- پشتیبانی از هارد درایو IDE ،ATA و SCSI
- و ...



دانلود با حجم 8.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

بازیابی رمز عبور های نرم افزار های مختلف با Multi Password Recov

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 3:5 عصر

نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید.برای استفاده از این نرم افزار که بر روی تمامی ویندوزها قابل استفاده می باشد. این نرم افزار قدرتمند این قابلیت را دارد که فوری می تواند  پسوردهای بیش از ?? برنامه کاربردی شناخته شده مانند کلاینت های اف تی پی و ایمیل، سرویسهای پیام رسان فوری، مرورگرها و غیره را بازیابی نماید . همچنینی این نرم افزار این توانایی را دارد که پسوردهای های ذخیره شده را پاک نموده، پسوردهای مخفی شد توسط نشان ستاره را نمایش داده و نیز فایلهای SAM را کپی نموده و پسوردهای جدید تولید نماید.

در زیر دسته ای نرم افزارهایی که این نرم افزار قادر با بازیابی پسورد ازآنها می باشد را مشاهده می کنید :

کلاینت های اف تی پی :

?- Windows/Total Commander 4.x, 6.x-? FAR Manager 1.6x, 1.7x-? WS_FTP 5, 6, 7, 8, 9 Home/Pro, 2007-? CuteFTP Home/Pro (mostly all versions)- ?FlashFXP 1.x-3.x- FileZilla 2.x- ?FTP Commander Pro/Deluxe (mostly all versions)-? FTP Navigator (mostly all versions)-?? BulletProof FTP Client 1.x, 2.x-?? SmartFTP 1.x, 2.x-?? TurboFTP 5- FFFTP 1.x- ??CoffeeCup FTP 3.x- ?Core FTP 2.x-? FTPExplorer 7.x- ??Frigate3 FTP 3.x- ??UltraFXP 1.x-?? FTPRush 1.x-?? SecureFX (mostly all versions)

کلاینت های ایمیل :

?- Outlook Express 6.0

?- Outlook 2000 (MSO 2000), 2002 (MSO XP), 2003 (MSO .NET)

?- Mozilla Thunderbird 1.0, 1.5.x

?- The Bat! v. 1.x, 2.x, 3.x

?- Becky 2.x

?- Eudora/Eudora Light (mostly all versions)

?- Gmail Notifier (mostly all versions)

?- Mail.Ru Agent 4.x

?- Opera Email Client

??- IncrediMail (mostly all versions)

??- Group Mail Free (mostly all versions)

??- Vypress Auvis 2.x

??- PocoMail 3.x, 4.x

??- Forte Agent 3.x

??- iScribe/nScribe 1.x

??- POP Peeper 3.x

??- Mail Commander 8.x

مرورگرها :

- Opera 6.x, 7.x, 8.x, 9.x

- Mozilla Browser 1.7.x

- Internet Explorer 4, 5, 6, 7

- Mozilla Firefox (mostly all versions)

شماره گیرنده ها :

- Windows Remote Access Service (RAS), VPN and Dial-up passwords

- EType Dialer 1.x

- MuxaSoft Dialer 3.0, 4.0, 4.1

- FlexibleSoft Dialer 2.x-4.x

- Advanced Dialer 2.x

- Dialer Queen 1.x

- VDialer 3

نرم افزارهای مدیریت دانلود :

- Download Master 4, 5

- GetRight 5

- FlashGet (JetCar) 1.6, 1.71, 1.8

- Internet Download Accelerator 5

نرم افزارهای پیام رسان فوری :

- QIP 2005

- Miranda IM 0.2.x, 0.3.x, 0.4.x, 0.5.x, 0.6

- ICQ 99b-2003b, Lite 4, Lite 5

- MSN Messenger 1.x-7.x

- Windows Messenger

- Yahoo! Messenger 3.x-6.x

- &RQ 0.9

- Trillian 0.x, 2, 3

- AOL Instant Messenger (older versions), 6.x

- AIM Pro

- GAIM 1.x

- Odigo 4

- IM2 (Messenger 2) 1.5.x

- SIM 0.9

- Google Talk (mostly all versions)

- PSI (mostly all versions)

- Faim 0.1

- Windows Live Messenger

- Excite Private Messenger 1.x

- Gizmo Project (mostly all versions)

- Pidgin (mostly all versions)

نرم افزارهای متفرقه :

- Registration key from Win2k & XP

- ClubTimer 2.2-2.7

- Punto Switcher 2.5-2.9

- WinVNC 3.x

- Screen Saver Win9x

- ASP.NET Account

- Remote Desktop Connection

- The Bee 1.x

- FreeCall 3.x

- CamFrog 3.x



دانلود با حجم 3.4 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت




کلمات کلیدی :

<      1   2