سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا خانه‏اى است که از آن بگذرند ، نه جایى که در آن به سر برند ، و مردم در آن دو گونه‏اند : یکى آن که خود را فروخت و خویش را به تباهى انداخت ، و دیگرى که خود را خرید و آزاد ساخت . [نهج البلاغه]

FarmVille Tools v2.4 مجموعه ابزارهای بازی آنلاین FarmVille

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:33 عصر

FarmVille  نام یکی از بازیهای آنلاینی می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد و در کشور ما نیز مدتیست افراد بسیاری که به صورت روزانه با اینترنت سروکار دارند در دسته بازیکنان این بازی قرار گرفته اند. برای انجام این بازی می بایست به صورت آنلاین به امور رسیدگی کنید و مزرعه خود را تحت نظارت و کنترل قرار دهید.

 FarmVille Tools  نام ابزاری کمکی برای این بازی آنلاین می باشد که به کمک آن شما می توانید در رسیدگی به بعضی از امور از ابزارهای خودکار استفاده نمایید تا در زمانی که برای بازی صرف می کنید اقدام به صرفه جویی نمایید.

 از ابزارهای موجود در این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- ابزار برداشت محصول به صورت خودکار

- ابزار کاشت دانه به صورت خودکار

- ابزار برداشت زمانی به صورت دوره ای به صورت خودکار

 و ... .



دانلود با حجم 556 کیلوبایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی ورلد

 




کلمات کلیدی :

مشاهده زمین و سیاره ها از ماهواره گوگل با Google Earth Plus 5.2.

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:32 عصر

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

 قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.



دانلود با حجم 13.9 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

ارسال ایمیل های زیبا و جذاب توسط IncrediMail 2 6.10 Build 4631

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:32 عصر

IncrediMail نرم افزاری جهت ارسال و دریافت ایمیل های IMAP,POP می باشد که قابلیت های بسیار متنوعی را در اختیار کاربر قرار می دهد، به کمک این نرم افزار  می توانید ایمیل های بسیار زیبای به همراه شکلک های متنوع برای دوستان خود ارسال نمایید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار اعلام هشدار با شکلک های گرافیکی در زمان دریافت ایمیل می باشد حتی در زمانیکه برنامه بسته می باشد. همچنین با کمک این نرم افزار  می توانید صدا، دست خط و امضای دیجیتالی خود را به ایمیل خود اضافه نمایید.
این نرم افزار قدرتمند قادر است به صورت اتوماتیک pop3 ،Smtp سرور شما را تشخیص داده و آن را تکمیل نماید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به jack-in-the-box اشاره نمود که ایمیل های مشکوک و تبلیغاتی به درون این فولدر انتقال می یابند. با این برنامه محیط های خشک و بی روح یاهو، جیمیل و آوت لوک را فراموش خواهید کرد و به جای ارسال ایمیل های سیاه و سفید، ایمیل هایی رنگارنگ و جذاب خواهید فرستاد.

قابلیعت های کلیدی نرم افزار IncrediMail 2  6.10 Build 4631:
- انتخاب پس زمینه دلخواه برای ایمیل
- استفاده از انیمیشن های جذاب
- شکلک های بسیار جذاب و دوست داشتنی
- موزیک متن دلخواه برای ایمیل
- استفاده از عکس در بین متن ایمیل
- ضمیمه کردن انواع فایلهای مالتی مدیا به ایمیل
- جلوه های سه بعدی هنگام ارسال و دریافت ایمیل
- ارسال کارت تبریک
- ضبط صدا و ارسال ایمیل های صوتی
- ایجاد امضای شخصی
- صدای ماشن تحریر در هنگام تایپ ایمیل
- غلط یاب هوشمند
- مدل های پیش ساخته برای ارسال انواع ایمیل های رسمی، دوستانه، عاشقانه و ...
- گالری آنلاین برای دستیابی به هزاران آنیمیشن، شکلک و مدل های پیش ساخته
- و ...

برای استفاده از این برنامه باید شما دارای یک اکانت ایمیل با پشتیبانی POP3 باشید. این برنامه امکان کار با ایمیل های رایگان یاهو را ندارد ولی با سرویس جمیل و هات میل به راحتی از این برنامه می توانید استفاده کنید.




دانلود با حجم 14.1 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

ارسال تصاویر ساختگی برای دوستان با WebcamMax 7.1.6.6

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:32 عصر

نرم افزار WebcamMax ابزاری قدرتمند در زمینه اضافه کردن ویدئو، عکس و افکت به وب کم مجازی و یا واقعی و نمایش آنها در مسنجرها می باشد. این نرم افزار در برنامه های MSN ،Yahoo، Camfrog YouTube ،ICQ ،AIM ،Skype ،Paltalk ،ANYwebcam ،Stickam قابل استفاده می باشد. شما می توانید افکت هایی را به وب کم تان اضافه نمایید. در این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویری غیر از تصویر اصلی دوربین برای طرف مقابل ارسال نمایند که این تصویر می تواند یک عکس و یا یک فیلم باشد. همچنین کاربران می توانند برای طرف مقابل در تصویر ارسالی نقاشی نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ضبط ویدئو و اعمال افکت برای قرار دادن در YouTube، تهیه اسلایدشو، انتشار عکس برای دوستان، پخش فیلم، کشیدن نقاشی برای طرف مقابل و ... اشاره نمود.

قابلیت هاى کلیدى نرم افزار WebcamMax 7.1.6.6:
- قابلیت اضافه کردن هزاران افکت جالب به ویدئوهای وب کم
- قابلیت ضبط ویدئوها
- انتشار کلیپ های ویدئویی بر روی دسکتاپ
- قابلیت ضبط تصاویر دریافتی از دوربین دیگر کاربران
- قابلیت به اشتراگ گذاری
- قابل استفاده برای نرم افزارهای Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ ,Paltalk Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV
- و ...



دانلود با حجم 23.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

کنترل میزان پهنای باند با DU Meter 4.16 build R3102

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:31 عصر

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک گزارش از میزان دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را داشته باشید. نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد.
 این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.
DU Meter قابلیتی به نام View Connections  را داراست که شما میتوانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک میکند.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار DU Meter 4.16 build R3102:
- شما را از تغییرات در اتصال های جدید با خبر میسازد.
- سازگاری کامل با XP و Vista و ?
- قابلیت تهیه یک گزارش به صورت HTML, Excel, PDF,…
- قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق بین یک بازه زمانی
- سازگاری با تمام اینترنت های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet

 



دانلود با حجم 2 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




کلمات کلیدی :

<      1   2