سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

Videocharge Studio 2.6.2.620 - نرم افزار ویرایش و میکس فیلم

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:12 عصر

رشد روز افزون نرم افزار های تبدیل، ایجاد و ویرایش ویدئو هم اکنون به دلیل نیاز اکثر کاربران به این نرم افزار ها کاملا محسوس است. بیشتر نرم افزار ها فقط قادرند بخشی اختصاصی از موارد مذکور را انجام دهند. اما نرم افزار قدرتمند Videocharge Studio که آخرین ورژن آن بوده و می خواهیم امروز در وب سایت کمیاب آنلاین نرم افزار معرفی کنیم، قادر است تمام نیاز های شما در این باره رفع نماید.
معمولا کاربران از نرم افزار های مجزا برای ویرایش و تبدیل ویدئو های خود بهره می برند، ولی با نرم افزار Videocharge Studio شما قادر خواهید بود فیلم های خود را ویرایش و ایجاد نمایید و درکنار آن فایل های دیگر خود را به فرمت های دیگر تبدیل نمایید. شما در این نرم افزار میکس ویدئو ساخت فیلم قادر خواهید بود با داشتن عکس و یک قطعه صوتی، ویدئو دلخواه خود را ساخته و از آن لذت ببرید.
از دیگر امکانات ویرایش ویدئو این نرم افزار میکس فیلم می توان به قابلیت اضافه کردن اشیائی همچون متن و عکس به ویدئو اشاره نمود. با این نرم افزار حرفه ای همچنین قادر هستید ویدئو های خود را جدا کنید و بخش مورد نظر را انتخاب و از ویدئوی آن یک خروجی بگیرید که معمولا در ساخت کلیپ های اینترنتی بسیار کاربرد خواهد داشت.

لازم به ذکر است ادیتور های بی نظیر این نرم افزار شما را قادر خواهند ساخت تا ویدئو و صوت های خود را به راحتی افکت گذاری نمایید و به صورت دلخواه بر روی ویدئو های خود به کار ببرید. از دیگر امکانات این نرم افزار حرفه ای میکس فیلم می توان به قابلیت آپلود فایل ایجادی از طریق FTP اشاره نمود که قادر است به صورت هوشمند و بدون دخالت شما پس از ساختن کلیپ به آپلود آن بپردازد. این نرم افزار چند رسانه ای همچنین قادر است به صورت هوشمند لوگو های watermarks تبلیغاتی یا معرف ویدئو را به صورت لیست به ویدئو ها اضافه نماید که در نوع خود کم نظیر است.


خصیصه های نرم افزار Videocharge Studio ساخت فیلم

    * قابلیت ویرایش حرفه ای ویدئو و افکت گذاری های عالی
    * امکان اضافه کردن متن، تگ و یا لوگو بر روی ویدئو
    * امکان قطعه قطعه کردن یک ویدئو و یا به هم چسابندن چند ویدئو
    * قابلیت ساخت ویدئو از طریق چند عکس و یک قطعه صوتی
    * قابلیت افکت گذاری کامل و هوشمند بر روی فایل های صوتی و ادیت دلخواه آنها
    * قابلیت آپلود مستقیم فایل خروجی از طریق FTP
    * قابلیت ساخت ویدئو های فلش برای کاربرد در یوتیوب و غیره
    * اشغال فضای بسیار کم از فضای هارد دیسک
    * نصب آسان و سریع و کاربرد آسان و قابل درک
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز



دانلود با حجم 28.4 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از فری دانلود




کلمات کلیدی :

تبدیل فایل های ویدئویی توسط Aplus Video Converter 8.87

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:11 عصر

تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر جهت ایجاد سازگاری و تطابق با پخش کننده ها به یکی از کار های مهم برخی از کاربران کامپیوتر ها تبدیل شده است. تا به حال نرم افزارهای زیادی جهت تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر به بازار عرضه شده اند. دلیل این امر افزایش تعداد فرمت های ویدئویی و نیاز کاربران به فرمت های مناسب با دستگاه های مورد نظر است.
Aplus Video Converter یک مبدل فایل های ویدیویی که اکثر فرمت های رایج را پشتیبانی می کند. همچنین از سرعت بالایی در تبدیل برخوردار است. پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی به AVI با همه فرمت های کدگذاری DIVX, XVID, Mircosoft MPEG-4، تبدیل دسته ای فایل ها، تبدیل کلیپ های ویدئویی RM به همه فرمت های کدگذاری 150k LAN / 256k DSL or Cable / 16K substream for 28k Dial-up، تبدیل کلیپ های ویدئویی MOV، تبدیل کلیپ های ویدئویی WMV، تبدیل کلیپ های ویدئویی MPEG از قابلیت خای این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aplus Video Converter 8.87:
- سرعت بسیار بالا
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی به AVI با همه فرمت های کدگذاری DIVX ،XVID ،Mircosoft MPEG-4
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی MPEG به همه فرمت های کدگذاری VCD PAL/NTSC ،SVCD PAL/NTSC ،DVD PAL/NTSC ،MPEG-1 standard ،MPEG-2 standard
قابلیت تبدیل Flv ،AVI ،Divx ،ASF ،WMV ،WMA ،MPEG ،MOV ،QT ،RM ،RMVB به rm ،mov ،wmv ،avi mpeg ،mac iPod ،iPhone ،Apple TV mp4 videos files ،sony psp video files ،cell phone video  pocket pc
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی WMV به همه فرمت های کدگذاری Windows media video Dial-up modems / LAN / Cable modems / Broaband
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی MOV به همه فرمت های کدگذاری H261 / H262 / H263 / MPEG-4
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی RM به همه فرمت های کدگذاری 150k LAN / 256k DSL or Cable / 16K substream for 28k Dial-up
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی به فایل های able / 16K substream for 28k Dial-up
- پشتیبانی از تبدیل کلیپ های ویدئویی به فایل های Zune mp4 ،Sony PSP mp4 ،Cell Phone 3gp Pocket PC avi ،FLV ،Youtube"s video ،MP3 audio
- قابلیت تبدیل دسته ای فایل ها
- توانایی تنظیم
- پشتیبانی از ویندوز 98/ME/NT4/2000/XP/2003/Vista
- و ...




دانلود با حجم 4.2 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

Slysoft CloneDVD Mobile v1.7.0.0 - تبدیل فرمت های ویدیویی و DVD

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:11 عصر

تاکنون نرم افزارهای زیادی را در زمینه تبدیل فرمت فایل های تصویری به شما معرفی نموده ایم که هر یک از آن ها بنا بر نیاز کاربر قادر به انجام امور مختلف در این زمینه می باشند. همچنین تا کنون ابزارها و برنامه هایی را برای ساخت تصاویر DVD به شما معرفی نموده ایم که به کمک آن ها قادر خواهید بود تا تصاویر مورد نظر خود را برای سازگاری با دستگاه های DVD آماده کنید. اما در این دو دسته از ابزارهای یاد شده تا کنون نرم افزاری مشاهده نشده است که قابلیت تبدیل یک تصویر DVD به یک فرمت رایج برای دستگاههای قابل حمل و یا گوشی تلفن همراه داشته باشد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شویم.

 

CloneDVD Mobile نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا تا تصاویر مربوط به DVD ها را به فرمت های سازگار با دستگاههای قابل حمل همانند PDA ها ، PocketPC ها ، کنسول های Sony PSP ، پخش کننده های Apple iPod ، گوشی تلفن همراه و ... تبدیل نماید. در این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویر DVD را به فرمت هایی نظیر DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت SlySoft می باشد.

 برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- نبدیل نصاویر dvd به فرمت های قابل پخش در گوشی های تلفن همراه

- توانایی تبدیل dvd به فرمت های DivX, XviD, AVI, MP4

- قابلیت استفاده آسان و به کارگیری تنظیمات خودکار

- دارای رابط گرافیکی کاربری مناسب

و ... .



دانلود با حجم 5.4 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی ورلد




کلمات کلیدی :

ویرایش فایل های صوتی با Sony Sound Forge Audio Studio 9.0 build

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:10 عصر

نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش  صدا در کامپیوترهای شخصی می باشد. ضبط صدا و آواز، ویرایش و بازیابی صوتی، به کار بردن افکت های با کیفیت بالا، تبدیل فایل ها با سرعت بالا از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت ترک های صوتی خود با ابزار Vocal Eraser خواهید بود. این نرم افزار به آسانی ویرایش و میکس فایل های صوتی را انجام می دهد و نیز دارای پنجره های محاوره ای همچون معلم خصوصی می باشد. این نرم افزار قدرتمندترین ابزار های رمزگذاری را در اختیار شما قرار داده تا شما توانایی ذخیره فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج همچون MP3 ،WAV ،WMV و QuickTime را داشته باشید. با استفاده از امکان Audio Restoration می توانید پارازیت های صدا را برطرف کنید. در واقع به نحوی می توانید کیفیت صوت و موزیک را با این برنامه افزایش دهید و افکت های خاصی را بر روی صدا اعمال کنید و نیز می توانید ابتدا یا انتهای صدا یا موزیک را محو کنید و دامنه فرکانسی صدا را تغییر دهید. همچنین می توانید شدت و قوت صدا را افزایش یا کاهش دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Sound Forge Audio Studio 9.0 build 146:
- ضبط صدا با استفاده از میکروفن و ...
- قابلیت وارد کردن موزیک از سی دی ها و MP3 های خود
- قابلیت اعمال افکت بر روی صدا
- قابلیت جدا کردن آهنگ از یک موسیقی
- امکان drag و drop
- توانایی ضبط سی دی
- قابلیت تبدیل فایل های صوتی به MP3 ،WAV ،WMA
- - پشتیبانی از فایل های صوتی 24-bit و 96kHz
- دارای پلاگین پاک کردن برای ساده تر شدن کار
- پشتیبانی از فایل های 4 GB و حجیم تر
- قابلیت ترکیب فایل ها
- فشرده سازی فایل های صوتی با توزیع 8 بیتی
- توانایی ضبط عملکردتان
- و ...



دانلود با حجم 44.6 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود




کلمات کلیدی :

ویرایش آسان فیلم ها با Xilisoft Movie Maker 6.0.2.0310

ارسال‌کننده : یونس تکاور در : 89/3/31 1:9 عصر

به هم چسباندن عکس ها ، کلیپ ها و موزیک های جذاب یکی از کارهایی است که اکثر کاربران به دنبال آن هستند و به واسطه وجود Movie Maker در ویندوز بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این ابزار برای ویرایش ساده کلیپ های تصویری که ساخته اند استفاده کنند اما شاید این ابزار موجود در سیستم عامل ویندوز که البته در نسخه های جدید ویندوز از آن خبری نیست قابلیت های زیادی نداشته باشد و می توان از جایگزین هایی نظیر Xilisoft Movie Maker  استفاده کرده که علاوه بر سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز امکانات به مراتب بیشتری هم  نسبت به همتای خود دارد.
این ابزار که شاید مهم ترین خصوصیتش را بتوان در سهولت در استفاده خلاصه نمود با اکثر فرمت های رایج در زمینه های چند رسانه ای سازگاری داشته و می تواند با کنار هم قرار دادن موزیک ها ، تصاویر و کلیپ های تصویری یک ویدئو جذاب و زیبا را پدید آورد. کیفیت بالا در هنگام ذخیره سازی هم قابلیت مهمی است که امروزه برای بیشتر کاربران اهمیت فراوانی دارد ؛ قابلیت استفاده از انواعی افکت ، ویرایش ساده تصاویر ، امکان قرار دادن Watermark و قراردادن زیرنویس از جمله امکانات جانبی Xilisoft Movie Maker را تشکیل می دهند. امکان ارسال مستقیم به ایمیل یا سرویس دهنده های آنلاین هم از جمله قابلیت هایی است که برای کاربران آنلاین اهمیت زیادی دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Movie Maker 6.0.2.0310 :

- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- سازگاری با انواع پلیرهای قابل حمل
- نهایت کیفیت در خروجی
- امکان ویرایش ساده تصاویر و ویدئوها
- امکان استفاده از انواعی افکت
- قابلیت قراردادن زیر نویس برای فیلم ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان قرار دادن Watermark برای ویدئوها
- سازگار با نسخه های مخلتف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



دانلود با حجم 28.3 مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودینا




کلمات کلیدی :

<      1   2